کد خبر : 39923

قهرمانی زودهنگام پرسپولیس، سپاهانی ها را عصبانی می کند

قهرمانی زودهنگام پرسپولیس، سپاهانی ها را عصبانی می کند

طی روزهای گذشته و بعد از آنکه حرف و حدیث هایی درباره احتمال لغو ادامه مسابقات لیگ برتر نوزدهم به گوش رسید، شایعات زیادی مطرح شد.

به گزارش خبرورزشی، یکی از این شایعات اعلام پرسپولیس به عنوان قهرمانی لیگ نوزدهم بود. با توجه به فاصله زیاد سرخ‌پوشان تهرانی با تیم های دیگر لیگ برتر گفته می‌شود که می‌توان این تیم را قهرمان لیگ دانست و به همین خاطر سپاهانی‌ها مخالفت رسمی‌شان را با این اتفاق اعلام کردند.

منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان در این باره گفت:‌ در حال حاضر نمی‌توانم اظهار نظر کنم و باید مسئولان سازمان لیگ به همراه باشگاه‌ها بنشینند و راهکاری را بیندیشند.

او وقتی درباره احتمال قهرمانی پرسپولیس را می‌شنود، اینطور واکنش نشان می‌دهد:‌ در مورد اینکه پرسپولیس را با ۲۱ بازی قهرمان اعلام کنند، باید بگویم این موضوع اصلاً منصفانه نیست و حق سایر باشگاه‌ها ضایع می‌شود.

نیکفر پیرامون مشکلات ایجاد شده در صورت لغو لیگ برای قرارداد بازیکن‌ها و سایر موارد، تصریح کرد: همان طور که گفتم این‌ها باید در یک کمیته کارشناسی که محور آن سازمان لیگ و طرف دیگر آن باشگاه‌ها باشند، بنشینند و تصمیم بگیرند. موضوعی نیست که من ابتدا به ساکن درباره‌ی آن اظهار نظر کنم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها