کد خبر : 39919

ردپای یک بی سواد در آنفالو کردن پیچ پرسپولیس

ردپای یک بی سواد در آنفالو کردن پیچ پرسپولیس

بعد از یک هفته متوجه شدم پیج باشگاه اصلا عکسی از من کار نمی کند. انگار من اصلا سر تمرین نیستم و واقعا ناراحت شدم.

به گزارش پارس فوتبال ، علیرضا بیرانوند گلر پرسپولیس که در برنامه فرمول یک شبک اول حضور پیدا کرده بود. در خصوص اینکه چرا پیج اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس را آنفالو کرده است، اظهار داشت:

یک اتفاقی افتاد و این طور مطرح شد که من به خاطر قراردادم با تیم بلژیکی این رفتار را کردم اما این طور نیست. پرسپولیس فقط در تهران هوادار ندارد و اکثر هواداران تیم در شهرستان ها هستند. نماینده اسپانسر باشگاه در چند نوبت در تمرین حاضر شد تا از من مصاحبه ای بگیرد و می خواست در مورد اسپانسر باشگاه و شرایط تیم صحبت کنم اما من واقعا نمی خواستم مصاحبه کنم و به او گفتم فعلا قصد مصاحبه ندارم. قصد پیچاندن کسی را نداشتم. بعد از بازی با الدحیل بود و کمی عصبی و بدون تمرکز بودم و نمی خواستم حرف بزنم.

بیرانوند  افزود:

بعد از یک هفته متوجه شدم پیج باشگاه اصلا عکسی از من کار نمی کند. انگار من اصلا سر تمرین نیستم و واقعا ناراحت شدم. پدرم به من زنگ زد سر تمرین نمی روی گفتم چطور گفت اصلا در پیج باشگاه عکسی از تو نیست. من برای این تیم زحمت کشیدم و در بعد تبلیغاتی هم باشد باید از من و شجاع و نوراللهی و سید جلال عکس و مطلب کار شود . احساس کردم یک مسئله شخصی است و ترجیح دادم که آنفالو کنم و فکر می کنم پیج دست آدم بی سوادی است و بنده مشکلی با پرسپولیس نداشتم. وقتی طرف لج می کند و عکس از من نمی گذارد من هم آنفالو می کنم. من نیازی به عکس ندارم اما برای کسانی این حرف را می زنم که اخبار تیم و امثال من را پیگیری می کنند و باید بدانند من سر تمرین هستم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها