کد خبر : 39838

استقلالی ها می گفتند به پرسپولیس رحم کردیم و گل نزدیم!

استقلالی ها می گفتند به پرسپولیس رحم کردیم و گل نزدیم!

مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید حرف زدن از مهندسی نتایج لیگ برتر زیبا نیست.

به گزارش ورزش سه، پایان رافت مهاجم سابق سرخ‌پوشان تهرانی که یکی از گلزنان مطرح این تیم به شمار می‌رفت، صبح امروز میهمان برنامه سلام صبح بخیر شبکه اول سیما بود و صحبت‌های جالبی را انجام داد.

او در بخشی از این گفت وگو وقتی با سوال مجری برنامه درباره شائبه‌های مهندسی نتایج به سود پرسپولیس مواجه شد، اینطور پاسخ داد: یک نفر این صحبت را مطرح کرد و بعد آنها که در فوتبال هستند به موضوع دامن زدند. نباید زحمت یک مجموعه قدرتمند را زیر سوال ببریم. پرسپولیس سال‌ها  صدرنشین بوده و سه دوره متوالی قهرمان شده است. این تیم با دست خالی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: به جای اینکه تیم‌های دیگر را تضعیف کنیم، باید خودمان را قوی کنیم. اینکه نتایج مهندسی شود، کاملا غیرمنطفی است.

مهاجم سابق پرسپولیس مثالی از گذشته زد و گفت: زمان ما در آن دربی که 9 نفره شدیم و 65 دقیقه با این شرایط بازی کردیم هم یادم هست حرف‌هایی مطرح شد. ما خیلی زحمت کشیدیم و دویدیم و در نهایت هم گل نخوردیم و بازی بدون گل مساوی شد. آن زمان هم استقلالی‌ها گفتند به ما گفته اند به پرسپولیس گل نزنید و رحم کنید. چه کسی به آنها گفته بود گل نزنید؟ آیا یک مهاجم می‌تواند در دو قدمی توپ را گل نکند؟

رافت همچنین بیان کرد: این حرف‌ها قشنگ نیست. الان هم مثل آن دربی می‌خواهند موفقیت‌های پرسپولیس را لوث کنند. شک نکنید اگر کرونا نمی‌آمد، پرسپولیس 5 هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می‌شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها