کد خبر : 39801

از ترس بدهی های استقلال فرار نکردم

از ترس بدهی های استقلال فرار نکردم

سرپرست مستعفی استقلال در خصوص تصمیم خودش توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا، علی فتح‌الله‌زاده، سرپرست مدیرعاملی استقلال که پیش از ظهر امروز از سمت خود استعفا داد، در روزهای اخیر درگیر بیماری سختی بود که گرفتارش شده بود و حالا در خصوص دلایل کناره‌گیری خود صحبت می‌کند.

فتح‌ الله زاده در گفتگو با ایلنا در خصوص دلیل استعفایش اظهار داشت: من دچار بیماری شدیدی شدم و اوضاع جسمی نابسامانی دارم و ریه‌هایم خونریزی کرده است و دکتر تاکید کرده باید حداقل 20 روز استراحت مطلق داشته باشم و اجازه کار کردن ندارم و از همین رو دیدم استقلال شرایط سختی دارد و امکانش نیست که در این مدت مسئولیتم روی زمین بماند و به همین دلیل تصمیم گرفتم استعفا بدهم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود از ترس بدهی‌های باشگاه کنار رفته است هم گفت: همه من را در طول سال‌هایی که کار کردم می‌شناسند و آدم ترسویی نیستم و از زیر بار شرایط سخت شانه خالی نمی‌کنم. وقتی دکتر من را به مدت 20 روز ممنوع‌‌الکار و ممنوع الملاقات کرده است مشخص است که حال و روز خوبی ندارم و توانایی کار کردن ندارم. من زمانی که به استقلال آمدم می‌دانستم کار سختی در پیش است و اگر قرار بود بترسم نمی‌آمدم.

سرپرست مستعفی استقلال در مورد شایعه ابتلایش به کرونا هم توضیح داد: بله من هم فکر می‌کردم کرونا گرفته‌ام ولی از من تست گرفتند و جوابش منفی بود. در حال حاضر اوضاعم خوب نیست و ریه‌هایم عفونی شده و همه چیزم به هم ریخته است.

فتح الله زاده در مورد اتهاماتی که بابت زمین‌ها به او زده شده هم گفت: اگر کسی مدرکی دارد خوشحال می‌شوم ارائه کند و این را هم باید بگویم به تمام کسانی که به من تهمت زدند قانونی برخورد می‌کنم و از آنها شکایت خواهم کرد و همه آنها را به دادگاه می‌کشانم و دیگر در این زمینه رحم ندارم.

وی در مورد شایعه اختلافش با علی خطیر و درگیری با او و همچنین مصاحبه خطیر علیه خودش هم توضیح داد: من آخرین بار خطیر را در مراسم مادر علی نظری جویباری دیدم و بعد از آن تماسی نداشتیم و این ها شایعه است. در مورد مصاحبه‌ای که کرده و گفته دسته چک‌های من استقلال را نابود کرد باید بگویم دسته چک‌ها استقلال را نجات داد و آنهایی که خوردند و بردند استقلال را نابود کردند. 7 سال از آن ماجرا گذشته و آمار و ارقام مالی هر دوره مشخص است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها