کد خبر : 39776

آخرین تکنیک استقلال برای صفر کردن بدهی ها

آخرین تکنیک استقلال برای صفر کردن بدهی ها

باشگاه استقلال امید بسیاری دارد از طریق مطالباتش در AFC نسبت به پرداخت حق و حقوق مربیان و بازیکنان خارجی‌اش اقدام کند.

به گزارش خبرورزشی، درآمد‌های ارزی حاصل از حضور بازیکنان استقلال در جام جهانی نزد فیفاست، حضور و صعود از مرحله گروهی در لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های اخیر و... نیز از مطالبات این باشگاه در AFC است.
 
در اواخر مرداد ۹۷ نیز دو تن از مدیران وقت باشگاه راهی مالزی شدند تا ضمن رسیدگی به روند صدور مجوز حرفه‌ای‌سازی و بررسی پرونده‌های مفتوح استقلال در AFC با مسئولان مربوطه در خصوص نحوه دریافت طلب‌های استقلال صحبت کنند، اما تحریم‌های سیستم بانکی جهت نقل و انتقالات پول تلاش مدیران باشگاه را بی‌نتیجه گذاشت.
 
باشگاه استقلال دوران سختی را بابت بدهی‌هایش به مربیان و بازیکنان خارجی سپری می‌کند که پرونده بدهی ۵۵۰ هزار دلاری به وینفرد شفر و تازگی ادعای خسارت سنگین آندره‌آ استراماچونی در کنار طلب دستیاران آنها، بازیکنانی نظیر پادوانی، بویان، جپاروف، ایسما، منشا و... از جمله این بدهی‌هاست.
 
بنابر اخبار واصله باشگاه استقلال امید بسیاری دارد از طریق مطالباتش در AFC نسبت به پرداخت حق و حقوق مربیان و بازیکنان خارجی‌اش اقدام کند، از آنجا که این افراد در فهرست تحریم‌ها نیستند مدیران استقلال با ارسال پرونده‌ها و میزان طلب این نفرات درصدد است شرایطی را فراهم کند که AFC از محل مطالبات باشگاه استقلال مستقیماً پول طلبکاران را به حساب آن‌ها واریز کند تا هم این افراد به پول‌شان برسند، هم مشکل استقلال و احتمال محرومیتش از بین برود و هم از نظر قانونی تحریم‌ها دور بخورند.
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها