کد خبر : 39774

هنوز استعفای فتح الله زاده را ندیده ام

هنوز استعفای فتح الله زاده را ندیده ام

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: علی فتح‌الله‌زاده سمت سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال را برعهده دارد و طبیعی است استعفای او باید به دست من می‌رسید که چنین اتفاقی رخ نداده است.

به گزارش ایرنا ، «اسماعیل‌خلیل‌زاده» روز شنبه اظهار داشت: من امروز چند بار با فتح‌الله‌زاده تماس گرفتم اما گویا به دلیل کسالت، موفق به صحبت نشد و از جریان استعفای وی بی ‌خبر هستم.

وی با تکذیب شایعاتی که مدیرعامل بعدی استقلال ظرف چند روز آینده انتخاب می‌شود، اعلام کرد: من هیچ‌گونه صحبتی مبنی بر اینکه استعفای فتح‌الله‌زاده مورد موافقت قرار گرفته و مدیرعامل جدید استقلال ظرف چند روز آینده مشخص می‌شود، انجام نداده‌ام.

خلیل‌زاده تاکید کرد: من پس از بازگشت به ایران در رشت بودم و با فتح‌الله‌زاده صحبت خواهم کرد تا در جریان جزییات این موضوع قرار بگیرم و بعد از آن اطلاع رسانی خواهم کرد.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان درباره اینکه استعفای فتح‌الله‌زاده مورد موافقت قرار خواهد گرفت یا خیر گفت: وقتی استعفایی به دست من نرسیده است چطور می‌توانم به این پرسش پاسخ دهم.

علی فتح‌الله‌زاده امروز (شنبه) با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان استعفای خود را از سمت سرپرستی مدیرعاملی و عضویت هیات مدیره باشگاه استقلال تقدیم مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش کرد.

فتح‌الله‌زاده پس از دیدار استقلال و گل‌گهر سیرجان از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب شده بود.

اینکه استعفای وی مورد موافقت وزیر ورزش و جوانان قرار گرفته یا نه نیز هنوز مشخص نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها