کد خبر : 39618

مدیرعامل سابق پرسپولیس گزینه سکانداری سایپا شد؟

مدیرعامل سابق پرسپولیس گزینه سکانداری سایپا شد؟

یکی از مهمترین اخبار فوتبال ایران شاید در روزهای پایانی سال اعلام شد. با صحبت هایی که از گوش و کنار لیگ برتر به گوش می رسد به احتمال فراوان حبیب کاشانی مدیرعامل باشگاه سایپا خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، هر چند متن فوتبال ایران شامل بازی های لیگ برتر و بازی های تیم ملی فوتبال تعطیل شده است اما در گوشه و کنار و به نوعی حاشیه فوتبال ایران اتفاقات همچنان در حال افتادن است و احتمال می رود یکی از مهم ترین اخبار لیگ برتر در روزهای پایانی سال 98 و یا روزهای آغازین سال 99 به وقوع بپیوندد و در پی آن شاهد تغییر مدیرعاملی باشگاه سایپا باشیم.

هرچند در این باره هنوز اخبار رسمی منتشر نشده است اما این احتمال می رود که حبیب کاشانی را باید به عنوان مدیرعامل نارنجی پوشان در ادامه بازی های لیگ نوزدهم بدانیم. مدیری که پیش از با پرسپولیس به افتخاراتی همچون قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی جام حذفی دست پیدا کرده بود و در روزهای پیشین نیز به حضور در محل فدراسیون فوتبال خود را به عنوان یکی از نامزدهای رسیدن به عنوان ریاست فدراسیون مطرح و ثبت نام کرد.

مصطفی مدبر، مدیرعامل فعلی سایپا که در دوران حضور خود حمایت بیشتری از جوانان این تیم داشت و ابراهیم صادقی را نیز به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد درست یک سال پیش و با حکم سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه سایپا به سمت مدیرعاملی این باشگاه و همچنین به عنوان عضو موظف هیات مدیره این باشگاه انتخاب و منصوب گردید. درباره مدبر شنیده می شود که او پس از جدایی احتمالی از جمع سایپایی ها، پستی دیگر را برعهده خواهد گرفت.

در صورتی حبیب کاشانی بتواند به عنوان مدیرعامل باشگاه سایپا دست پیدا کند پس از سه سال می توان او را باز هم در یک سمت ورزشی دید. کاشانی در بازی های مقدماتی المپیک ریو 2016 به عنوان مدیر تیم امید ایران به فعالیت می پرداخت و پس از حذف امیدها تا مدت ها وی را در فوتبال ندیدیم تا اینکه در روزهای اخیر به عنوان نامزد ریاست فدراسیون خود را ثبت نام کرد.

نارنجی پوشان در حال حاضر با کسب 19 امتیاز و تفاضل گل پایین تر در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر حضور دارند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها