کد خبر : 39606

کارنامه مهدی رسول پناه جانشین محمدحسن انصاری فرد چه نمراتی دارد؟

کارنامه مهدی رسول پناه جانشین محمدحسن انصاری فرد چه نمراتی دارد؟

مهدی رسول پناه، عضو و رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از استعفای محمدحسن انصاری‌فرد و با رای اعضای این هیات به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه انتخاب و فعالیتش را آغاز کرد و تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید مسئولیت مدیریت باشگاه را بر عهده گرفت.

به گزارش ایرنا ، رسول پناه پیش از این عضو علی‌البدل هیات مدیره باشگاه بود که پس از درگذشت مرحوم کاشانی که ریاست هیات مدیره را بر عهده داشت به عنوان عضو جدید معرفی شد و پس از آن به ریاست این هیات هم رسید ولی همیشه به دلیل نداشتن سوابق ورزشی حضورش در چارت مدیریتی باشگاه مورد انتقاد بود و حضور او را به واسطه رابطه نزدیک با مسعود سلطانی‌فر و نه توانمندی‌های شخصی می‌دانستند.

رسول‌پناه که یک دندانپزشک است و بیش از آنکه در ورزش فعال بوده باشد، در مسائل سیاسی فعالیت داشته و مدت‌ها به عنوان عضو شورای مرکزی و رئیس کمیته انتخابات یک حزب سیاسی پرحاشیه مشغول به کار بوده است.

رسول پناه در حزبی فعالیت داشته که مسعود سلطانی فر وزیر ورزش هم عضو آن بوده است و از همین رو سلطانی‌فر بابت انتخاب او به عنوان عضو هیات مدیره مورد انتقادات زیادی قرار گرفت و به ترجیح دادن روابط بر ضوابط متهم شد.

همچنین رسول پناه در انتخابات دوره هشتم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران و شمیرانات نامزد شد که رأی نیاورد اما حالا به عنوان یک عضو مهم و تأثیرگذار به عضویت هیأت مدیره پرسپولیس در‌آمده است و به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه هم انتخاب شده است.

البته او خیلی‌هم با ورزش بیگانه نبوده و علاوه بر اینکه در این سال‌ها کارشناس رسمی قوه قضائیه در امور پزشکی بوده به‌واسطه علاقه مندی به باشگاه شاهین سال‌ها با این باشگاه  در ارتباط بوده و همکاری‌هایی داشته است و اگر ادعا کند از دوران قدیم یک پرسپولیسی متعصب بوده ادعایی بیراه نیست و بسیاری از بزرگان پرسپولیس می‌توانند این موضوع را تایید کنند.

به هر جهت پرسپولیس این روزها شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد و بدهی‌های سنگینی که باید به زودی پرداخت شوند در کنار مشکلات شدید مالی، باشگاه را در آستانه یک بحران جدی قرار داده که خروج از آن کار راحتی نیست و در این شرایط تغییرات مدیریتی در رأس باشگاه هم به نوعی عقب گرد محسوب می‌شود و مشخص نیست انتخاب رسول‌پناه می‌تواند در این شرایط راهگشا باشد یا نه؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها