کد خبر : 39540

ماجرای این عکس ستاره استقلال در لباس پرسپولیس معلوم شد

ماجرای این عکس ستاره استقلال در لباس پرسپولیس معلوم شد

انتشار عکسی از مهاجم استقلال روی نیمکت تیم فوتبال پرسپولیس حسابی خبرساز شده است، عکسی که به لیگ دوازدهم بر می گردد.

به گزارش ورزش سه، ارسلان مطهری بازیکنی است که خیلی قبل از آنکه با استقلال قرارداد امضا کند از علاقه اش به این تیم صحبت کرده بود اما امروز خبرگزاری ایلنا عکسی از این بازیکن منتشر کرد که او در دوران جوانی خود روی نیمکت پرسپولیس نشسته و با پیراهن این تیم به نظر بازی دوستانه قرمزها را تماشا می کند.

اما ماجرای این عکس جنجالی چیست؟ قضیه مربوط به لیگ دوازدهم می شود، جایی که مطهری در تیم مقاومت بازی می کرد و در این تیم آقای گل فوتبال ایران در رده امیدها شده بود.

در آن زمان سرمربی وقت نیروی مقاومت به ارسلان مطهری گفته بود می تواند در تست پرسپولیس که علی دایی سرمربی آن است شرکت کند و این بازیکن هم به درخواست سرمربی خود پاسخ مثبت داد.

مطهری در اردوی پرسپولیس در سرعین شرکت کرد و در اتفاقی جالب توسط علی دایی در یک بازی دوستانه در پست دفاع راست به بازی گرفته شد چراکه در آن زمان حمیدرضا علی عسگری مصدوم بود و سرمربی وقت پرسپولیس این بازیکن را در پست جدید تست کرد.

15838492744586

در نهایت ارسلان مطهری چهار پنج روز با پرسپولیس تمرین کرد و با وجود اینکه علی دایی هم از شرایط او در پست دفاع راست راضی بود این بازیکن ترجیح داد یک سال دیگر در مقاومت تهران بازی کند چراکه هم از بچگی طرفدار استقلال بود و هم می خواست در پست مهاجم فوتبال خود را ادامه بدهد.

ارسلان مطهری در پایان همان سال و با شروع لیگ سیزدهم با نفت تهران قرارداد امضا کرد و در همان سال بود که دوران حرفه ای در فوتبال شروع شد. نکته جالب در مورد ارسلان مطهری این که او چند سال بعد از حضوردر پرسپولیس دوباره با علی دایی در نفت تهران کار کرد و در این سال ها ارتباط خوب دو طرف حفظ شده است.

ارسلان مطهری بعد از سال ها ابراز علاقه به استقلال در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم با این تیم قرارداد امضا کرده و در این مدت آمار فوق العاده ای در گلزنی از خود ثبت کرده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها