کد خبر : 39534

اینکه می گویند از استقلال می روم درست نیست

اینکه می گویند از استقلال می روم درست نیست

در روزهای اخیر شایعاتی زیادی مطرح شد که هروویه میلیچ مدافع - هافبک کروات تیم فوتبال استقلال به دلیل شیوع ویروس کرونا، حاضر نیست دیگر به ایران بازگردد. میلیچ با رد این شایعات اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل تعطیلی تمرینات، در خانه هستم و از حضور در کنار خانواده‌ام لذت می‌برم.

به گزارش تسنیم، وی افزود: در این چند روز، شایعات زیادی در مورد بازگشتم به ایران مطرح شد. من صحبت‌هایم را با سرمربی تیم یعنی فرهاد مجیدی انجام داده‌ام و برای او احترام قائلم.

به مجیدی گفتم که به محض اینکه اعلام کنند تمرینات از چه زمانی از سر گرفته می‌شود، شرکت خواهم کرد. به غیر از این موضوع، داستان‌هایی که در این چند روز مطرح کردند، دروغ است. من در سطح اول فوتبال اروپا بازی کرده‌ام و بازیکن حرفه‌ای هستم و به قراردادم احترام می‌گذارم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه گفته شده که پس از پایان فصل، تصمیم به جدایی می‌گیرد، گفت: زمستان امسال هم می‌توانستم قراردادم را فسخ کنم، اما این کار را نکردم. همه داستان‌هایی که گفته می‌شود استقلال را تابستان آینده ترک خواهم کرد، درست نیست. تمرکزم روی این فصل است و برای موفقیت استقلال برای قهرمانی تا آخرین هفته لیگ برتر، جام حذفی و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کمک خواهم کرد. استقلال برای من در حال حاضر بیشتر از فوتبال است!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها