کد خبر : 39532

من که سلامتی ام را پای شما گذاشتم، حداقل پولم را بدهید

من که سلامتی ام را پای شما گذاشتم، حداقل پولم را بدهید

ظاهراً از طلب ۱۴۰ هزار دلاری پادوانی از استقلال هنوز مبلغ ۱۰۰ هزار دلار باقی مانده است ولی باشگاه در طول این سال‌ها هیچ اقدامی برای پرداخت این طلب را انجام نداده است.

به گزارش خبرورزشی، لئاندرو پادوانی که سلامتی اش را پای این تیم گذاشت هنوز نتوانسته به بخش پایانی طلبش از این تیم برسد. البته بخشی از این بدهی بابت موضوع مالیاتی اش بود.

چیزی که روز گذشته یکی از مسئولان باشگاه استقلال درباره اش توضیح داد و گفت: «می‌دانیم بابت مالیات دوران حضور پادوانی در استقلال بدهی‌هایی به اداره مالیات وجود دارد که دنبال پرداخت آن هستیم. البته می‌دانیم بخشی از طلبش هم باقی مانده و باید آن را به حسابش بریزیم ولی هنوز شرایط مساعد نشده است.»

وقتی با پادوانی ارتباط گرفتیم بابت این موضوع دلگیر بود و به خبرورزشی گفت: «من که کاری با استقلال ندارم. فقط دوست دارم همان‌طور که سلامتی‌ام را در این تیم از دست دادم لااقل طلبم را تسویه کنند.

البته پولی که من از باشگاه طلب دارم آن‌قدر‌ها نیست. وقتی طلبم را با اخبار مطالبات دیگر بازیکنان و مربیانی که این روز‌ها از باشگاه شکایت کرده‌اند مقایسه می‌کنم می‌بینم پولی که من می‌خواهم خیلی کمتر است ولی همان را هم به من نمی‌دهند!»

پادوانی در واکنش به این موضوع که چرا بابت این موضوع از استقلال شکایت نمی‌کند گفت: «دوست نداشتم این کار را بکنم. هنوز بعد از ۲، ۳ سال طرفداران استقلال با من در ارتباط هستند و حتی بیشتر از دوستان برزیلی‌ام احوالپرسم هستند. در استقلال دوستان خوبی دارم و نمی‌خواستم باشگاهی که روزی برایش بازی می‌کردم را به دردسر بیندازم. ولی حدود ۶ ماه قبل از وکیلم خواستم از طریق فیفا این موضوع را پیگیری کند.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها