کد خبر : 39515

پیشکسوت پرسپولیس:

این استعفا نبود اخراج بود / انصاری فرد 40 کیلو شده بود!

این استعفا نبود اخراج بود / انصاری فرد 40 کیلو شده بود!

در آخرین ساعات شب گذشته محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روی خط برنامه فوتبال برتر آمد و اعلام کرد که از مدیریت این باشگاه استعفا داده است.

به گزارش ورزش سه درست یک روز بعد از اعلام احکام و جرایم سنگین فیفا برای پرسپولیس، برکناری مدیرروابط عمومی این باشگاه در هیات مدیره و بدون اطلاع مدیرعامل باعث شد تا محمدحسن انصاری فرد چندماه بعد از حضورش در این باشگاه استعفا بدهد. مرتضی فنونی زاده مدافع سابق پرسپولیس و همبازی محمدانصاری فرد در پرسپولیس و تیم ملی دهه شصت اما در این رابطه معتقد است که استعفای انصاری فرد فرمایشی بوده چرا که او را مجبور به استعفا کرده اند:" من معتقدم این استعفا نبود بلکه اخراج بود."

او افزود:" به نظرمن این استعفا با توجه به بدهکاری که مدیران نالایق گذشته برای پرسپولیس به وجود آوردند رقم خورد. استقلال هم وضعیت خوبی ندارد و باید کسی یا کسانی در این رابطه پاسخگو باشد."

مدافع سابق پرسپولیس گفت:" اگر انصاری فرد می ماند مطمئن هستم منابع مالی را به باشگاه تزریق می کرد و حتی با کمک هواداران می توانست پول مطالبات برانکو را بدهد. اما خود وزارت ورزش نمی خواست این اتفاق بیفتد و خیلی محترمانه او را مجبور به استعفا کردند. من می دانم که درسه چهار جلسه مهم هیات مدیره انصاری فرد به عنوان مدیرعامل حضور نداشته است."

فنونی زاده همچنین گفت:" چند وقت قبل به باشگاه رفتم و دیدم محمدحسن(انصاری فرد) چهل کیلو شده است. بدهی ها و فشار زیاد کار در باشگاه باعث این اتفاق بود و تنها می توان گفت خداراشکر نتایج تیم قابل قبول بود. با این وجود من فکر می کنم که انصاری فرد با کارهایی که وزارت ورزش و هیات مدیره کردند کاملا سردرگم بود و این استعفا را به فال نیک می گیرم. معتقدم او باید زودتر این کار را انجام می داد."

شماره 4 پرسپولیس در دهه شصت در ادامه یک تئوری را مطرح می کند:" من فکر می کنم که وزارت ورزش این کار را کرد و نمی خواهد مطالبات را بدهد که 6 امتیاز از پرسپولیس کم کنند. ای کاش 5 امتیاز کم کنند که اختلاف ما 6 بماند. به هر حال این کار خود وزارت ورزش است و الا می توانست اجازه بدهد که انصاری فرد با کارهایی که انجام می داد این بدهی ها را بدهد."

او گفت:" من رک و پوست کنده حرف می زنم و بازهم می گویم این استعفا فرمایشی و زوری بوده است. من دو بار انصاری فرد را از نزدیک دیدم ، او شبانه روزی برای پرسپولیس تلاش می کرد اما متاسفانه نگذاشتند یک مدیرعامل فوتبالی هم که مانده بود به کارش ادامه دهد."

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها