کد خبر : 39468

افشای ماجرای بازی درآوردن برانکو برای نگرفتن پول از پرسپولیس

افشای ماجرای بازی درآوردن برانکو برای نگرفتن پول از پرسپولیس

ایرج عرب، مدیرعامل سابقه پرسپولیس در خصوص رای فیفا به سود برانکو و علیه این باشگاه شفاف سازی کرد.

به گزارش ورزش سه، ایرج عرب در حاشیه انتخابات فدراسیون دو و میدانی در مورد رأی صادر شده فیفا در مورد پرونده برانکو و اینکه اعلام کرده بود پول برانکو آماده است بیاید ببرد و حالا این پول کجاست، گفت:‌ مسائل مالی مسائل خیلی پیچیده‌ای نیست. مسأله مالی چیزی نیست که شما بگویید پول کجا هست یا نیست. پولی که به برانکو در آن زمان داده نشد علتش این بود که گفت اگر پول را هم بدهید، من نمی‌مانم و می‌خواهم بروم. باید پول او را می‌دادیم و شرایط به گونه‌ای شد که ما پول را هم آماده کردیم اما نیامد بگیرد یعنی نه اینکه ما نخواهیم پول را بدهیم. پول را آماده کردیم؛ دو حساب به ما دادند یک حساب دخترش بود و یکی حساب خودش. با صرافی‌های مهم تهران صحبت کردیم گفتند امکان انتقال پول را نداریم. همان 500 هزار تایی که یک ماه و نیم قبل و بعد از اینکه 11 ماه حقوق نگرفته بود، به سختی آن را جور کردیم. بحث شرکت ریحان فیلم را و بلیت فروشی سال را هم گرفتیم و 500 هزار تا را جور کردیم و به برانکو دادیم. سابقه گرفتن پول دستی را هم داشت ولی گفت دستی نمی‌گیرم به حسابش هم نتوانستیم واریز کنیم.

وی در ادامه گفت: بعد از آن بحث فسخ پیش آمد. همه آن پول بین بازیکنان پخش شد. ما در دوران مدیریت خودم بیشترین پرداختی را به بازیکنان داشتیم که از بدهی‌های گذشته آنها و پاداش‌ها و آفرهای گذشته‌ای که داشتند و همچنین کل طلبی که از گذشته داشتند پرداخت کردیم. موضوعی را چند بار تأکید کردم مسائل مالی نیازی به حاشیه و گمانه‌زنی ندارند. مثل مسائل حاشیه‌ای دیگر نیست که کدام تیم زودتر به زمین آمد یا کدام تیم نیامد. مسائل مالی شفاف هستند.

عرب در پایان درخواستی داشت و گفت: تمام درآمدهای ارزی و درآمدهای ریالی دوره مدیریت من و همچنین کلیه پرداخت‌ها بابت اصل قرارداد،‌ آفر، آپشن، بدهی‌های مالیاتی، بدهی‌های جاری و همه چیز را جدول کنند و به صورت دقیق در سایت باشگاه قرار بدهند. این پیچیده نیست. من چند بار این خواهش را کردم اما این اتفاق نیفتاد. وقتی مدیری به راحتی چنین چیزی را می‌گوید، پس دیگر مسأله‌ای در این موضوع نداریم و  جای سوالی وجود ندارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها