کد خبر : 39461

دلایل قهرمانی پرسپولیس از نظر استقلالی دو آتشه

دلایل قهرمانی پرسپولیس از نظر استقلالی دو آتشه

مجید نامجومطلق درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر گفت: با توجه به شرایط خاصی که به دلیل بیماری کرونا وجود دارد، قابل پیش‌بینی بود که بازی‌ها تعطیل شود.

به گزارش تسنیم، ما هم تمرینات را تعطیل کردیم، ولی این شرایط اکثر تیم‌ها را با مشکل مواجه کرده و مشخص نیست که چه زمانی رسماً بازی‌ها از سر گرفته خواهد شد. فعلاً که چیزی قابل پیش‌بینی نیست، ولی امیدوارم این بیماری هر چه زودتر ریشه‌کن شود.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر شانس دارد؟»، تصریح کرد: قطعاً شانس داریم، چون ۱۰ بازی و ۳۰ امتیاز دست‌نخورده باقی مانده است. ما تلاش می‌کنیم تا در هر سه جام عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

نامجومطلق با بیان اینکه تیم فعلی استقلال باید برای فصل بعد هم حفظ شود، خاطرنشان کرد: استقلال همیشه از تغییرات زیاد ضربه خورده است. در سال‌های گذشته شاهد بودیم که تغییرات متعدد در زمینه بازیکن، کادر فنی، مدیریت و ... چقدر به استقلال لطمه زده است. من معتقدم که تیم فعلی باید برای فصل آینده حفظ و البته تقویت شود تا استقلال فصل بعد یک تیم پرقدرت را راهی مسابقات کند. اگر پرسپولیس در این چند سال به قهرمانی رسیده، به خاطر ثبات تیمی است. آنها در چند سال گذشته کمترین تغییر را داشته‌اند.

بازیکن پیشین تیم ملی در ارتباط با انتخاب دراگان اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی هم تأکید کرد: ما از کی‌روش به اسکوچیچ رسیدیم. البته من نمی‌خواهم اسکوچیچ را از لحاظ فنی زیر سؤال ببرم، چون ایشان مربی بادانشی است و عملکردش نشان داده که مربی توانمندی است. کاری به حاشیه‌ها و رفتارهای کی‌روش ندارم، ولی این مربی از لحاظ ساختاری خیلی به فوتبال ما کمک کرد و نتایج خوبی هم با تیم ملی گرفت. وقتی می‌گویم از کی‌روش به اسکوچیچ رسیدیم، این را به خاطر اعتبار و نام مربی می‌گویم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بعد از رفتن کی‌روش در انتخاب سرمربی دچار اشتباه شدیم، ولی امیدوارم این بار شرایط به خوبی جلو برود. وظیفه ما این است که از سرمربی تیم ملی حمایت کنیم تا تیم ملی موفق شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها