کد خبر : 39452

ساختمان استقلال در آستانه توقیف!

ساختمان استقلال در آستانه توقیف!

استقلال چند سال قبل مدیری داشته به نام شاهرخ سبک‌دست. فردی که در آن مقطع رابطه خوبی با امیررضا خادم داشت و چون خادم معاون وزیر محسوب می‌شد، سبک‌دست هم به استقلال آمد و در مقطعی قسمتی از هزینه‌های جاری باشگاه را بر عهده گرفت. البته این هزینه‌ها در واقع قرض سبک‌دست به استقلال بود و کمک بلاعوض تلقی نمی‌شد.

به گزارش خبرورزشی، شرایط گذشت و سبک‌دست نیز از جمع مدیران ارشد استقلال کنار رفت ولی هزینه‌هایی که برای باشگاه انجام داده بود، تسویه نشد و همین مسئله حالا برای آبی‌ها به یک دردسر بدل شده است.

مذاکرات دوستانه شاهرخ سبک‌دست با عوامل باشگاه استقلال جهت دریافت پولش بی‌نتیجه ماند و او سرانجام تصمیم گرفت از طریق قانونی برای رسیدن به طلبش اقدام کند.

اقداماتی که نتیجه داد و حالا این شخص بابت ۱۰ میلیارد تومان هزینه‌ای که کرده و اسنادش را در اختیار دارد حکم محکومیت باشگاه استقلال را دریافت کرده است.

توقیف ساختمان

در همین خصوص شنیدیم که سبک‌دست هنوز سراغ راهکار توقیف اموال نرفته، اما این‌طور که افراد آگاه به امور حقوقی می‌گویند، اگر قضیه را دنبال کند

با توجه به رقم قابل ملاحظه‌ای که از استقلال طلبکار است، می‌تواند ساختمان باشگاه در منطقه سعادت‌آباد را توقیف کند. البته این مسئله به معنای مصادره نبوده و کاملاً بدیهی است ارزش آن ملک بیشتر از طلب مذکور است، اما در واقع سبک دست می‌تواند این ساختمان را تا زمان وصول طلبش به صورت گرو بردارد. نکته اینجاست که خود مسئولان استقلال هم محکوم شدن باشگاه به پرداخت رقم فوق را تأیید می‌کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها