کد خبر : 39438

افتخار جدید برای گیتاریست استقلال

افتخار جدید برای گیتاریست استقلال

طبق تازه‌ترین رده بندی مهاجمان و مربیان باشگاه‌های فوتبال جهان ارسلان مطهری برترین مهاجم و منصوریان برترین مربی فوتبال کشورمان شناخته شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بر اساس تازه‌ترین رده بندی مهاجمان و مربیان باشگاه‌های فوتبال جهان که امروز (۱۹ اسفند) از سوی سایت ورلد کلاب رنکینگ اعلام شد، ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران با ۱۳ پله سقوط در رتبه ۹۸ جهان ایستاد و در صدر برتریم مهاجمان ایرانی قرار گرفت.

 پس از مطهری، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه زنیت روسیه با ۲۹ پله سقوط نسبت به رده بندی پیشین در رتبه ۱۳۰ جهان قرار گرفت و دومین مهاجم برتر کشورمان شد. علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران هم با ۶ پله صعود نسبت به رده بندی قبل در رتبه ۲۵۵ جهان و سوم ایران جای گرفت.

مهدی قائدی از استقلال با ۵ پله سقوط و کاوه رضایی به ترتیب در رتبه‌های چهارم و پنجم برترین مهاجمان کشورمان قرار گرفتند.

در سطح جهان نیز جایگاه ۵ مهاجم برتر جهان تغییری نداشته و لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ با کسب ۵۱۱۱ امتیاز در رتبه نخست جای گرفت و حمداله مهاجم النصر در رتبه دوم ایستاد. در این رده بندی کارلوس ولا مهاجم لس آنجلس گلکسی و لیونل مسی مهاجم بارسلونا به ترتیب رتبه سوم و چهارم را از آن خود کردند.

در بخش مربیان نیز علیرضا منصوریان سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب آهن با وجود سقوط ۵ پله‌ای در رتبه ۲۸۹ جهان و نخست ایران ایستاد. پس از او امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان با ۱۱ پله سقوط در رتبه ۳۰۶ جهان و دوم ایران و یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بدون تغییر در رتبه ۴۱۲ جهان و سوم ایران جای گرفتند.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال و جواد نکونام سرمربی فولاد هم در رتبه‌های چهارم و پنجم ایران جای دارند.

در این رتبه بندی جایگاه ۹ مربی برتر جهان تغییری نداشت و یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در صدر ایستاده و گایاردو سرمربی ریور پلاته و ارنستو والورده سرمربی سابق بارسلونا در جای دوم و سوم قرار دارند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها