کد خبر : 39412

تشریح آخرین وضعیت پرونده های خطرناک استقلال

تشریح آخرین وضعیت پرونده های خطرناک استقلال

آخرین وضعیت ۵ پرونده شکایت خطرناک و دردسرساز علیه باشگاه استقلال ایران بعد از مراجعه به فیفا تشریح شد.

به گزارش مهر، پرونده‌های بین المللی شکایت بازیکنان و مربیان و باشگاه‌های خارجی علیه باشگاه استقلال ایران یکی یکی از راه می‌رسند تا این تیم ایرانی وارد بحران عظیم و خطرناکی شود.

طبق اعلام باشگاه استقلال این باشگاه در این روز‌ها با ۵ پرونده روبرو است که باید آن‌ها را حل و فصل کند، اما باتوجه به مشکلات مالی و فروکش کردن درآمد‌های اقتصادی با شیوع ویروس کرونا هیچ راهکاری برای این شکایت‌ها به جز خریدن زمان ممکن نیست.

کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در تشریح این پرونده‌ها گفت: باشگاه پاختاکور هنوز از استقلال شکایت نکرده است (بابت انتقال ایسما بازیکن خارجی به استقلال). ما با آن‌ها تماس گرفتیم و شرایطمان را تشریح کردیم. گفتیم که به شما بدهکاریم، ولی مشکلاتی هم داریم. نمی‌توانیم درآمدهایمان را در فیفا برداشت کنیم. لیگ هم که تعطیل است و وضعیت اقتصادی حامیان مالی و وضعیت اقتصادی جهان هم مشخص است.

منزوی ادامه داد: سرور جباروف ۹۰ هزار دلار از استقلال می‌خواهد و تا ۲۲ اسفند وقت داریم مبلغش را واریز کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال یادآور شد: شکایت گادوین منشا را داریم که ۴ فروردین مهلتش به اتمام می‌رسد. همچنین بویان هم شکایت داشته، ولی در مکاتبات غیر رسمی گفته است که چهار ماه پرونده را متوقف می‌کند.

منزوی درباره شکایت وینفرد شفر از استقلال هم تصریح کرد: اینطور نبوده که دفاعیات ما در این پرونده راه به جایی نبرد. شفر ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار غرامت می‌خواست که ما دفاع کردیم و عدد نهایی به باشگاه آمده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها