کد خبر : 39377

دسته گل مدیرعامل تراکتور فاش شد

دسته گل مدیرعامل تراکتور فاش شد

تراکتور برای سه بازیکن باید غرامت بیش از ۲۰ میلیارد تومانی بدهد.

به گزارش پارس فوتبال ، باشگاه تراکتور که فصل گذشته بازیکنان خارجی پرتعدادی را به خدمت گرفت، حالا درباره دو بازیکن به مشکل خورده است. آنتونی استوکس ستاره حال حاضر پرسپولیس که ۱۳ گل برای این تیم به ثمر رساند، باوجود ادعای مدیران تراکتور درخصوص محکومیت او، حالا توانسته حکم ۴۰۰ هزار دلاری بر علیه تبریزی ها بگیرد و در اینستاگرام خود نیز این موضوع را علنی کرده است. کوین کنستانت هافبک سابق میلان اما باوجود عدم انجام بازی، حکم ۸۰۰ هزار یورویی در اختیار دارد تا تبریزی ها در مجموع چیزی حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورو باید بپردازند.

این در حالی است که در ماجرای جدایی آنتونی استوکس تراکتوری ها خود را محق می‌دانستند و حتی بر علیه این بازیکن شکایت هم کردند. تراکتور اعتقاد داشت که استوکس با دلایل ناموجه تمرینات را ترک کرده و قرارداد خود را زیر پا گذاشته اما فیفا با رد این ادعا و شکایت، حق را به مهاجم پیشین سلتیک داد و حالا تی تی ها باید تا ۴۵ روز آینده این مبلغ را بپردازند و در غیر این صورت از سه پنجره نقل و انتقالات محروم خواهند شد.

اتفاقی که در پرونده کنستانت رخ داده اما کمی عجیب تر است. قرارداد او با تراکتور سالیانه ۵۰۰ هزار یورو بود اما پس از عقد قرارداد وانجام تست پزشکی در ایفمارک، این نهاد پزشکی اعلام کرد که ستاره اهل گینه مشکل قلبی دارد و انجام بازی در این سطح، برای او مضر است. تراکتور اعتقاد داشت که می‌تواند بدون مشکل قرارداد این بازیکن را فسخ کند و از آن سو کنستانت ادعا می‌کرد که مشکل قلبی ندارد. در نهایت پس از فسخ قرارداد، کنستانت شکایت خود را به فیفا برد و حالا بدون انجام حتی یک بازی، حکم ۸۰۰ هزار یورویی گرفته است. حکمی که البته تراکتور آن را قبول ندارد و به CAS اعتراض کرده است.

دیروز نیز همچنین مشخص شد که تراکتوری ها باید ۱۰۰ هزار یورو بابت لی اروین بپردازند و احتمالا به زودی این بدهی نیز اضافه خواهد شد.

در نهایت باید دید زنوزی با این دو پرونده و البته پرونده اروین چه خواهد کرد. تراکتور البته احتمالا برخلاف پرسپولیس و استقلال، با توجه به خصوصی بودن مشکل تامین این مبلغ را نخواهد داشت اما به هر حال پرداخت غرامت حدود ۲۰ میلیاردی برای این سه بازیکن (به همراه سود، جریمه و حق دادرسی) رقم گزافی است که تی تی ها اگر در زمان ثبت قرارداد دقت می کردند ، امروز نیاز نبود آن را  بپردازند. مشکلی که البته تمامی تیم های مطرح ما از پرسپولیس و استقلال هم درگیر آن هستند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها