کد خبر : 39359

هشدار رحمان رضایی درباره یک نمایش در تیم ملی!

هشدار رحمان رضایی درباره یک نمایش در تیم ملی!

ملی پوش سابق فوتبال ایران گفت که حضور مربیان جوان در تیم ملی به عنوان دستیار اتفاق خوبی است اما این مربیان ایرانی نباید به صورت نمایشی در تیم ملی باشند.

به گزارش مهر، کریم باقری یکی از مربیان جوان تیم پرسپولیس رسما به عنوان دستیار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی منصوب شد و گفته می شود سهراب بختیاری زاده هم در یک قدمی حضور در کادر فنی تیم ملی قرار دارد. رحمان رضایی در این رابطه اظهار داشت: در گذشته و در زمان کی روش هم شاهد حضور دستیاران ایرانی در کادر فنی تیم ملی بوده ایم. اما نباید خودمان را فریب بدهیم و واقعیت این بود در آن مقطع حضور دستیاران ایرانی نمایشی بود. به جز یک نفر که سالهای زیادی در کادر فنی حضور داشت و بعد از رفتن کی روش هم هنوز مربیگری نکرده، نفراتی مثل علی کریمی، جواد نکونام و حتی منصوریان در کادر فنی کی روش حضور بلند مدتی نداشتند و گویی اراده ای برای استفاده مفید از مربیان جوان ایرانی و آموزش آنها در حین انجام وظیفه وجود نداشت.

ملی پوش سابق کشور گفت: کریم باقری از ملی پوشان خوشنام در تاریخ فوتبال ایران است و حضورش در تیم پرسپولیس هم همیشه مفید بوده و حضور او را در کادر فنی تیم ملی به فال نیک می گیرم. اما امیدوارم حضور کنار آقای اسکوچیچ جنبه نمایشی نداشته باشد و مربیان ایرانی در کادر فنی تیم ملی در کنار کمک کردن به سرمربی آموزش عملی هم ببینند تا بعد از گذشت چند مدت خودشان تبدیل به سرمایه های مربیگری شوند.

رضایی سپس با اشاره به تعطیلات مسابقات فوتبال در سطح کشور گفت: در این مورد امثال ما نمی توانند اظهار نظر کرده و تصمیم گیری کنند و باید تصمیم گیری را به متخصصان واگذار کرد. اگر وزارت بهداشت و متخصصین این امر اینگونه تشخیص داده اند ما هم باید مطیع این سیاست باشیم. 

سرمربی  تیم رایکا بابل تاکید کرد: البته تعطیلی موقت مسابقات باعث می شود تا روزهای سخت و پر فشاری انتظار بازیکنان و مربیان را بکشد، اما بهرحال باید قبول کرد شرایط کشور یک شرایط بحرانی و عجیب است و همه باید دست به دست هم داده و مطیع سیاست های متخصصین باشیم نه این که با غر زدن باری بر دوش آنها بگذاریم. 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها