کد خبر : 39320

جزئیات ارائه 100 گیگ اینترنت رایگان اعلام شد

جزئیات ارائه 100 گیگ اینترنت رایگان اعلام شد

رییس سازمان تنظیم مقررات درباره اختصاص ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان ثابت به ایرنا گفت: این حجم متعلق به اینترنت ثابت است و از یکشنبه برای تمام کاربران فعال می‌شود.

حسین فلاح جوشقانی در گفت و گو با ایرنا به شرح جزییات این هدیه و دلیل این که چرا چنین هدیه‌ای از سوی اپراتورهای همراه ارایه نشده است پرداخت.

او گفت: از آن جایی که به دلیل شیوع کرونا از مردم خواسته شده در خانه‌های‌شان بمانند، تقاضای زیادی از سوی کاربران اینترنت به وزارت ارتباطات رسید تا برای انجام امور دورکاری، سرگرمی و کنترل وضعیت در این شرایط ظرفیت رایگانی به آن‌ها اختصاص پیدا کند.

وی افزود: از آن جایی که تمرکز روی خانه ماندن افراد است، این موضوع را با اپراتورهای ثابت در میان گذاشتیم و آن‌ها نیز موافقت کردند که ظرفیت ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان تا پایان سال را به مردم اختصاص بدهند تا دراین ایام از آن استفاده کنند.

فلاح با این توضیح که هدیه رایگان از امروز برای کاربران اینترنت ثابت خانه‌ها فعال خواهد شد، اضافه کرد: بسیاری از کاربران تقاضای اینترنت رایگان موبایل را داشتند اما از آن جایی که در اپراتورها ظرفیت نزدیک اشباع است، اکنون این اقدام امکان پذیر نیست.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها