کد خبر : 39297

زمان برگزاری ادامه بازی های جام حذفی مشخص شد

زمان برگزاری ادامه بازی های جام حذفی مشخص شد

تعطیلی مسابقات فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران سبب شده تا دغدغه های زیادی نزد مدیران سازمان لیگ برای ادامه رقابت ها پیش بیاید. اینکه بعد از تعطیلات نوروز 99 به چه شکل مسابقات باقی مانده فوتبال را برگزار کند و با توجه به نامعلوم بودن زمان برگزاری بازی های مقدماتی جام جهانی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا آنها در شرایط سختی برای برنامه ریزی قرار گرفته اند.

به گزارش "ورزش سه"، در چنین شرایطی برگزاری دیدارهای باقی مانده از جام حذفی نیز به مشکلات افزوده است. از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی دیدار حساس استقلال و سپاهان باقی مانده و بعد از آن دو بازی نیمه نهایی و یک مسابقه فینال دیدارهای حساسی است که سازمان لیگ باید آن ها را برگزار کند.

از آنجایی که پرسپولیس، تراکتور و نفت مسجدسلیمان به نیمه نهایی رسیدند و از بین استقلال و سپاهان هم یکی به جمع 4 تیم برتر حذفی صعود می کند، پیش بینی می شود مسابقات بزرگی را در حذفی شاهد باشیم که این بر سختی کار سازمان لیگ می افزاید.

از این رو مسئولان سازمان لیگ تصمیم گرفتند که قبل از هر اقدام دیگری برنامه جدید لیگ برتر را تدوین کنند و بعد به سراغ جام حذفی بروند. به عبارت بهتر قرار بر این شده که دیدارهای حذفی بعد از پایان لیگ نوزدهم برگزار شود تا تعداد قابل ملاحظه ای از تیم ها به استراحت بروند و فقط 5 تیم در کوران رقابت ها باقی بمانند.

با توجه به شرایط موجود احتمال دارد 4 بازی باقی مانده از حذفی در خرداد ماه برگزار شود هرچند که این موضوع با توجه به مشخص نبودن زمان دیدارهای ملی هنوز قطعی نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها