کد خبر : 39189

استوکس به پاچه خواری افتاد! (عکس)

استوکس به پاچه خواری افتاد! (عکس)

آنتونی روز 29 بهمن پس از تساوی پرسپولیس و شارجه از یحیی گل محمدی دو روز مرخصی گرفت و قرار بود که روز جمعه در تهران باشد و حتی پرسپولیس بلیت او را نیز تهیه کرد ولی در شرایطی که مشکلی هم در پروازها وجود نداشت، او به تهران برنگشت.

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی تیم پرسپولیس که پس از بازداشت از سوی پلیس انگلستان و آزادی با قرار وثیقه، استوری هایی در اینستاگرام منتشر کرده و روند تحولات باشگاه سرخپوش تهرانی را تحت تاثیر قرار داده، حالا بار دیگر به تیتر یک رسانه ها تبدیل شده است.

این مهاجم ایرلندی که دوران پرسروصدایی را در ایران سپری کرده، استوری خود را با هدف روشنگری آغاز کرده و در جمله دوم گفته که «پرسپولیس را ترک نکرده است». او که حالا از ماجرای کرونا و تعطیلی پروازها نیز اطلاع دارد، گفته که در دبی حضور داشت اما هیچ راهی برای بازگشت به ایران نبود.

اما این ادعا بر اساس واقعیت نیست؛ آنتونی روز 29 بهمن پس از تساوی پرسپولیس و شارجه از یحیی گل محمدی دو روز مرخصی گرفت و قرار بود که روز جمعه در تهران باشد و حتی پرسپولیس بلیت او را نیز تهیه کرد ولی در شرایطی که مشکلی هم در پروازها وجود نداشت، او به تهران برنگشت.

 

استوکس در این استوری ادعا کرده که بسته شدن خطوط هوایی دبی - تهران و شیوع ویروس کرونا سبب شده که به ایران برنگردد.

رسانه های داخلی و خارجی اما 6 اسفند خبر از بستن مرزها و لغو پروازهای بین ایران و امارات نوشتند. یعنی به جز دو روز مرخصی، استوکس 5 روز فرصت داشت که به ایران بازگردد اما این کار را نکرد تا سرانجام موضوع کرونا رسمی شود و این بهانه به دست استوکس بیفتد.

 

این در حالی است که به نقل از رسانه های مختلف، مرز هوایی ایران و امارات، روز 25 فوریه ( اسفند) بسته شده؛ یعنی 7 روز پس از بازی پرسپولیس - الشارجه.

 

نکته مهم این که او در روزهای وقت‌گذرانی اش در دبی، حتی پاسخ مدیران پرسپولیس را نمی‌داد و این تا جایی پیش رفت که سرخ ها نتوانستند از طریق واسطه نیز با مهاجم خود ارتباط برقرار کنند!

 

 

این تصویری است که استوکس در روز نخست مرخصی اش منتشر کرد؛ قراربود او روز جمعه پس از دو روز مرخصی در تهران حضور یابد.

 

این که چه بندهایی در قرارداد استوکس وجود دارند و آیا پرسپولیس می‌تواند او را محکوم کند یا نه، پرسشی است که کسی به صورت دقیق پاسخ آن را نمی‌داند اما نکته اصلی این است که حالا انصاری فرد اعلام کرده که از استوکس شکایت نکرده و مهاجم ایرلندی هم پالس های مثبت به تهران فرستاده. ولی در هر صورت او یک خرید ناموفق برای پرسپولیسی ها بود که حالا همه به این جمع بندی رسیده اند که نمی‌شود روی این بازیکن حساب باز کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها