کد خبر : 39131

علی آقا پروین درباره ویروس کرونا پیش بینی کرد

علی آقا پروین درباره ویروس کرونا پیش بینی کرد

واقعاً زندگی همه سخت شده است. همه ما غافلگیر شدیم. امیدوارم هیچ‌کس اسیر این بیماری و بیمارستان نشود و هموطنان‌مان سالم بمانند. واقعاً شرایط سختی داریم.

به گزارشخبرورزشی، این پرسپولیس تا چند سال دیگه هم قهرمان لیگ میشه، چون هیچ رقیبی نداره.

این اظهارنظر علی پروین مربوط به تیرماه امسال است؛ زمانی که گابریل کالدرون سرمربی تیم بود و سرخپوشان فصل را به خوبی آغاز نکردند، همان زمان بود که پروین صحبت از قهرمانی کرد و از طرف برخی به ایجاد فشار روی کادر فنی متهم شد ولی امروز همه به پیش‌بینی پروین ایمان آورده‌اند زیرا به فاصله کوتاه تا پایان فصل، سرخپوشان صدرنشین هستند و جایگاه امنی دارند.

به همین بهانه فرصتی دست داد تا در روز‌هایی که تمام هموطنان کشورمان درگیر مبارزه با ویروس کرونا هستند، با علی پروین گفت‌وگویی هر چند کوتاه داشته باشیم.

این روز‌ها با ویروس کرونا چه می‌کنید؟

واقعاً زندگی همه سخت شده است. همه ما غافلگیر شدیم. امیدوارم هیچ‌کس اسیر این بیماری و بیمارستان نشود و هموطنان‌مان سالم بمانند. واقعاً شرایط سختی داریم.

توصیه‌ای برای مردم دارید؟

همین که از خودشان مراقبت کنند و آنچه که گفته می‌شود مثل شست و شوی دست‌ها و بهداشت فردی را رعایت کنند. ان‌شا‌الله تا همین عید، این بیماری با کمک همه مردم ریشه‌کن شود. البته مردم ما باسواد هستند و خودشان رعایت می‌کنند، اما من هم وظیفه خودم می‌دانم که این مسائل را عنوان کنم.

لیگ هم به خاطر همین ویروس تعطیل شد. به نظرتان تصمیم خوبی بود؟

بله صددرصد. باید از مسئولان تشکر کرد، چون ادامه دادن بازی‌ها به این شکل خیلی خطرناک بود. بالاخره بازیکن باید سفر برود، بازی کند، تنه به تنه شود و خطر بیماری بالا می‌رود. وقتی شرایط به اینجا رسیده که لیگ‌های اروپایی را هم تعطیل می‌کنند، باید ما هم این کار را می‌کردیم.

صحبت از فوتبال شد. بازی پرسپولیس با شهرخودرو را دیدید؟

بله. با اینکه پرسپولیس خیلی خوب برد، اما این بازی به دلم نچسبید، چون هیچ تماشاگری در ورزشگاه نبود. دو تیم هم خسته بودند و کلاً بازی خوبی نشد ولی خوشحالم که پرسپولیس بازی را برد و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شد.

علی‌آقا! اول فصل شما قهرمانی پرسپولیس را پیش‌بینی کرده بودید. امروز هم فکر می‌کنید این تیم قهرمان شود؟

بله خوب شد که یادتان آمد اول فصل گفته بودم این تیم قهرمان می‌شود. من مهره‌های تیم را می‌شناختم و می‌دانستم پرسپولیس قطعاً به قهرمانی می‌رسد، چون تیم خیلی خوبی است. ان‌شا‌الله از بازی‌های بعدی تماشاگر هم به ورزشگاه می‌رود و تیم را حمایت می‌کند تا زودتر این اتفاق بیفتد.

یک‌سری حرف و حدیث هم در مورد این تیم مطرح شده. چه نظری دارید؟

من به این مسائل کاری ندارم. فقط می‌گویم یحیی گل‌محمدی با قدرت به تیمش بچسبد و حواسش به بچه‌ها باشد تا کار را تمام کند.

در این روز‌ها خبر تلخی هم رسید و سیامند رحمان فوت کرد. شما این قهرمان را می‌شناختید؟

پسر خیلی خوب و خوش‌خنده‌ای بود. خدا رحمتش کند. واقعاً دلم برایش سوخت و خیلی ناراحت شدم. همیشه لبخند می‌زد و خیلی هم قوی بود. یک قهرمان کامل بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها