کد خبر : 39105

فراخوان معلمان برای مشارکت در آموزش تلویزیونی و شرایط همکاری

فراخوان معلمان برای مشارکت در آموزش تلویزیونی و شرایط همکاری

معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در فراخوانی از معلمان علاقهمند برای شرکت در برنامه اموزش تلویزیونی دانش‌آموزان دعوت کرد.

به گزارش تسنیم، معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای از آموزگاران برای شرکت در برنامه ملی آموزش دعوت کرد. 

در این فراخوان آمده است: 

با بهترین درودها به شما آموزگاران که از سنگر تعلیم و تریبت در شرایط سخت کنونی به بهترین شکل دفاع می‌کنید شما رسولان علم و اخلاق که فداکارانه درس ایثار را در کلاس دگرخواهی تدریس می‌کنید. 

شما جهادگران فرهنگی آموزشی که مانند پزشکان عزیز میهن در صف اول مبارزه با ویروس کرونا حضور یافته‌اید؛ اکنون فصل جدیدی از کتاب قطور همنوع دوستی آغاز شده است. همه ما مسافران یک کشتی هستیم و برای رسیدن به ساحل امن باید به یکدیگر کمک کنیم. 

همانگونه که اطلاع دارید از هفته جاری آموزش در بستر رسانه فراگیر تلویزیون برای دانش‌آموزان سراسر کشور از طریق شبکه آموزش فراهم شد اکنون به منظور بالا بردن کیفیت سطح آموزشی کلاسهای تدریس تلویزیونی ضرورت دارد این فرصت به همه معلمان علاقه‌مند به صورت یکسان و عادلانه شود تا در این همیاری مقدس شریک باشند.

بنابراین از آموزگاران دبستانهای دولتی و غیردولتی که این توانایی را در خود می‌بینند که بتوانند با روشهای جذاب در قاب جادویی تلویزیون حضور یافته و با استفاده از خلاقیت خود جلوی دوربین برای دانش‌آموزان تدریس کنند دعوت به همکاری می‌کنیم.

شرایط اختصاصی همکاری:

به دلیل شرایط خاص رفت‌وآمد در مرحله اول فراخوان ویژه آموزگاران شهر تهران است.

تبحر از استفاده از روشهای نوین آموزشی مبتنی بر مهارت‌ورزی.

استفاده مطلوب از مهارت‌های ارتباطی خلاقیت و فن بیان. 

دوستی با کودک درون و زنده نگه داشتن این کودک شاداب و استفاده مناسب از این توانایی.

مهلت ثبت‌نام و ارسال درخواست تا روز جمعه 16 اسفند است. 

بی‌شک نمی‌توان زحمات جهادگران عرصه آموزش را جبران کرد اما بنا به توصیه وزیر آموزش و پرورش حق‌الزحمه معلمان منتخب به عنوان برگ سبزی اندک در نظر گرفته شده است. 

معلمان می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی زیر ثبت‌نام کنند:

سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی www.medu.ir

سایت معاونت آموزش ابتدایی به نشانی gea.medu.ir

تلفن 82284148 آقای جماعتی در معاونت آموزش ابتدایی

سایت اداره کل آموزش  پرورش شهر تهران 

سایت اداره کل اموزش و پرورش شهرستانهای تهران.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها