کد خبر : 38951

حمله مودبانه پیشکسوت پرسپولیس به شایعه درباره مهندسی لیگ

حمله مودبانه پیشکسوت پرسپولیس به شایعه درباره مهندسی لیگ

شاید بهتر است بگوییم این افراد نمی‌توانند و هنوز نتوانسته‌اند مسیر درست را برای موفقیت و به ثبات رسیدن پیدا کنند و به این خاطر با مطرح کردن برخی مسائل دنیال توجیه ناکامی تیمشان هستند.

به گزارش پارس فوتبال ، فرزاد آشوبی در گفت‌وگویی در مورد صحبت‌هایی که از قول برخی مدیران، مربیان و بازیکنان علیه موفقیت‌های پرسپولیس در سال‌های اخیر می‌شود و اتهام مهندسی مسابقات، اظهار داشت:بدون توجه به این مسائل باید گفت موفقیت آن هم چند سال پیاپی چیزی نیست که در یک مقطع کوتاه و با یک اقدام یا حمایت خاصی به دست بیاید بلکه نیاز به سال‌های سال برنامه‌ریزی، همت، تصمیمات و اقدامات مناسب، ثبات و…. دارد. باشگاه‌هایی که این روز‌ها به پرسپولیس اتهام می‌زنند بهتر است به دنبال این باشند که این باشگاه در چند سال اخیر چه اقداماتی انجام داده که در این مدت به نوعی برای آنها دست نیافتنی شده و پرسپولیس را الگوی خود قرار دهند.

فرزاد آشوبی با بیان اینکه برخی صحبت‌ها و اتهامات به نوعی توجیه ناکامی‌ است، یادآور شد:شاید بهتر است بگوییم این افراد نمی‌توانند و هنوز نتوانسته‌اند مسیر درست را برای موفقیت و به ثبات رسیدن پیدا کنند و به این خاطر با مطرح کردن برخی مسائل دنیال توجیه ناکامی تیمشان هستند. من بازی رفت پرسپولیس مقابل سپاهان را مثال می‌زنم. در آن بازی سپاهان برنده شد و با فاصله در صدر جدول قرار گرفت اما در ادامه راه دیدیم که پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد. دلیلش این بود که تیم‌های دیگر در نتیجه‌گیری ثبات نداشتند اما پرسپولیس خیلی زود دوران افتش را سپری کرده و به خاطر شخصیت بالای تیمی‌اش دوباره به همان مسیر موفقیت‌آمیز قبل خود برگشت. اتفاقی که در ۴، ۵ سال اخیر همواره تکرار شده است.

فرزاد آشوبی کارشناس فوتبال کشورمان در واکنش به این اظهار نظر برخی افراد که پرسپولیس موفقیت‌های امروزش را هم مدیون برانکوست، عنوان کرد:بی‌انصافی است اگر بگوییم پرسپولیس هر چه دارد از برانکوست. فوتبال یک ورزش گروهی است و یک باشگاه و مجموعه زمانی موفق خواهد بود که تمام عواملش کار خود را درست انجام دهند. برانکو عامل اصلی موفقیت‌های پرسپولیس بوده اما نباید از زحمات بازیکنان هم غافل شد. آنها با وجود موفقیت‌هایی که داشتند همچنان انگیزه و پشتکار خود را حفظ کرده و هر بازیکن جدیدی هم که به این کادر اضافه شد همین تفکر را پیدا کرد. این بدان معناست که مجموعه پرسپولیس مسیر خود را پیدا کرده و با قدرت آن را ادامه می‌دهد.

فرزاد آشوبی با بیان اینکه پرسپولیس در حال حاضر شانس اول قهرمانی لیگ است خاطرنشان کرد:با نتایجی که در این هفته از لیگ رقم خورد رقبای پرسپولیس بار دیگر ثابت کردند که ثبات لازم را در نتیجه‌گیری نداشته و پیش از اینکه بخواهند به صدرنشین لیگ اتهام بزنند باید روی نقاط ضعف خود کار کنند. با شرایط موجود بعید می‌دانم تیمی توان رسیدن به پرسپولیس را داشته باشد مگر اینکه اتفاقات عجیب و غریبی را در ادامه راه شاهد باشیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها