کد خبر : 38922

مظاهری هم از خجالت پرسپولیس در آمد

مظاهری هم از خجالت پرسپولیس در آمد

استوری مظاهری ( که تا پیش از پیوستن به تراکتور بارها علاقه اش را به پرسپولیس اثبات کرده بود ) که خطاب به احسان حاج صفی منتشر شده کنایه ای معنا دار به بحث چند سال اخیر فوتبال ایران دارد. کنایه ای که اشاره به این دارد که وزیر ورزش و جوانان حامی پرسپولیسی ها است.

به گزارش خبر ورزشی ، فاصله گرفتن پرسپولیس از رقبایش در کورس قهرمانی باعث شده موضع‌گیری‌های تندی علیه این باشگاه شکل بگیرد و اتهاماتی مبنی بر مهندسی شدن نتایج به سود این تیم مطرح شود که در این میان رشید مظاهری ، سنگربان تراکتور هم وارد این ماجرا شده است.

استوری مظاهری ( که تا پیش از پیوستن به تراکتور بارها علاقه اش را به پرسپولیس اثبات کرده بود ) که خطاب به احسان حاج صفی منتشر شده کنایه ای معنا دار به بحث چند سال اخیر فوتبال ایران دارد. کنایه ای که اشاره به این دارد که وزیر ورزش و جوانان حامی  پرسپولیسی ها  است.

ماجرایی که چند وقتی است در فضای هواداری فوتبال ایران مطرح است و حالا پایش را به عوامل رسمی درگیر با فوتبال باز کرده است.

رشید مظاهری در این استوری خود نوشت:

تو بازی شطرنج اگه مهره وزیر را از یه سری افراد بگیری کیش و مات میشن

چون بدون وزیر بلد نیستن بازی کنن

گفتنی است در چند روز اخیر تراکتوری ها به شیوه های مختلف به پرسپولیسی ها اتهاماتی را وارد کرده اند که برخی آنها را می توانید در لینک های زیر می توانید بخوانید:

۱_ “اعتراض همه جانبه باشگاه تراکتور به میثاقی ، احمدی و عباس قانع ، گزارشگران پرسپولیسی ؛ به دنبال جام های فلزی و پوشالی به هر قیمتی نیستیم + اسناد”

 

۲_ “کنایه تاریخی حاجی صفی به پرسپولیس : یک جام به تیم مدنظرشان بدهند و یک جام دیگر برای بقیه تیم‌ها کنار بگذارند + سند”

کنایه‌های بی‌اساس بازیکنان تراکتور همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین مورد رشید مظاهری به این موضوع واکنش نشان داده است مظاهری نیز این راه را ادامه داده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها