کد خبر : 38904

چرا هنوز به سپاهان فرصت دفاع داده می شود؟

چرا هنوز به سپاهان فرصت دفاع داده می شود؟

نمی‌دانیم چرا فقط ۱۵۰ میلیون تومان برای باشگاه سپاهان جریمه در نظر گرفته شد در حالی که الان بابت تخلف در قرارداد دو بازیکن، ۸ میلیارد تومان جریمه اعمال می‌شود، اما یک تیم تخلف کرده و فقط ۱۵۰ میلیون تومان جریمه می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، کمیته انضباطی برای باشگاه سپاهان یک هفته مهلت قائل شده تا به رأی دیدار به پرسپولیس اعتراض کرده و پرونده را به کمیته استیناف بکشانند.

این موضوع باعث اعتراض شدید مدیران باشگاه پرسپولیس شده است. آن‌ها اعتقاد دارند کمیته انضباطی همچنان نمی‌خواهد باور کند رأی نهایی، کامل و منطقی است. ارکان این کمیته تا پیش از اعلام رأی، از باشگاه پرسپولیس خواستند مدارک و اسناد خود برای دفاع بابت ترک ورزشگاه را به کمیته انضباطی ارائه کنند. این اطلاعیه باعث تعجب پرسپولیسی‌ها شد زیرا طبق گزارش داور، ناظر داوری و ناظر بازی، آن‌ها با حکم و دستور ارکان برگزاری این دیدار، از ورزشگاه خارج شدند و وقتی این دلیل در گزارش‌ها وجود دارد، باشگاه پرسپولیس نباید مدارک بیشتری را ارائه بدهد.

بعد از اعلام حکم، باز هم صدای اعتراض سرخپوشان را شنیدیم. یکی از مدیران این باشگاه در یک گپ و گفت دوستانه در مورد رأی بازی گفت: «هر کس که کمی از قوانین فوتبال را بداند، این موضوع را می‌فهمد که بازی باید ۳- صفر می‌شد و حکم کمیته انضباطی کاملاً عادلانه است، اما هنوز نمی‌دانیم با توجه به مدارکی که ارائه شده، چرا این کمیته باز هم به باشگاه سپاهان مهلت اعتراض به رأی داده است؟ مگر باشگاه سپاهان چه مدرک جدیدی می‌خواهد رو کند؟ شایان مصلح بازیکن این تیم از یک سو و مسعود تابش مدیرعامل باشگاه از طرف دیگر با صحبت‌های رسمی خود اعلام کردند سپاهان عزمی برای حضور در میدان نداشت.

از این واضح‌تر؟ نمی‌دانیم چرا فقط ۱۵۰ میلیون تومان برای باشگاه سپاهان جریمه در نظر گرفته شد در حالی که الان بابت تخلف در قرارداد دو بازیکن، ۸ میلیارد تومان جریمه اعمال می‌شود، اما یک تیم تخلف کرده و فقط ۱۵۰ میلیون تومان جریمه می‌شود. آن همه بند و ماده در حکم دیده می‌شود ولی در آخرین خط از حکم نوشته شده سپاهان توانایی اعتراض به رأی صادره را دارد. سپاهان باید تمام مخارجی که باشگاه پرسپولیس برای سفر به اصفهان و اردو قبل از این بازی داشته را پرداخت کند، اما این موضوع هم در حکم صادره دیده نمی‌شود.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها