کد خبر : 38890

علت درگیری لفظی مدافع استقلال با گادوین منشا پس از بازی

علت درگیری لفظی مدافع استقلال با گادوین منشا پس از بازی

دقایقی پس از پایان بازی استقلال در سیرجان همه نفرات بیرون از راهروی رختکن از سر و صدایی که بین دو تن از اعضای دو تیم به وجود آمد متوجه جر و بحث شدید چشمی و منشا شدند.

به گزارش خبرورزشی، پس از دیدار استقلال و گل گهر سیرجان چشمی فریاد می‌زد و از هم‌تیمی سابقش در استقلال سؤال می‌کرد این چه رفتاری است در این شرایط انجام می‌دهد و منشا هم معتقد بود این مسائل هیچ ربطی به او ندارد و دلش خواسته شادی کند.

اما ماجرا از چه قرار بود؟! خبرنگار خبرورزشی از سیرجان پس از حضور در راهرو متوجه می‌شود روزبه چشمی با مشاهده شادی گادوین منشا از برد تیمش، مشغول آواز خواندن با صدای بلند است.

چشمی که ظاهراً از شکست تیمش و اتفاقات داوری که در دقایق پایانی رخ داده بود به شدت عصبانی بوده وقتی این شکل از شادی بازیکن فصل پیش و هم‌تیمی سابقش را می‌بیند از کوره دررفته و به شدت به منشا معترض می‌شود که چرا در جایی که صدایش در رختکن تیم سابقش شنیده می‌شود چنین رفتاری را بروز می‌دهد. چشمی به منشا یادآور می‌شود که فصل قبل نان همین استقلال را می‌خورده و باید از این رفتارش خجالت بکشد. منشا هم که توقع این همه خشم و اعتراض یکجا را نداشت، متقابلاً واکنش تندی به روزبه نشان می‌دهد و همین موضوع جرقه درگیری لفظی دو بازیکن را می‌زند طوری که تعدادی از اعضای هر دو تیم به بیرون از رختکن ریخته و به جدا کردن منشا و چشمی می‌پردازند. البته این درگیری در همان حد باقی ماند و کسی نگذاشت چشمی و منشا در این زمینه زیاده‌روی کنند. با این وجود ناظر بازی که از این اتفاق مطلع می‌شود به سرپرستان هر دو تیم تذکر داده که این اتفاق را در گزارش بازی اش به فدراسیون منتقل می‌کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها