کد خبر : 38879

بازیکن استقلالی بدترین جشن تولدش را جشن گرفت (عکس)

بازیکن استقلالی بدترین جشن تولدش را جشن گرفت (عکس)

سیاوش که نمی‌خواست به دلیل شرایطی که دارد جشن تولدی برای خودش بگیرد توسط دوستان نزدیکش سورپرایز شد و رفقای سیاوش با حضور در منزلش جشن تولدی برای یزدانی گرفتند.

به گزارش خبرورزشی، پنج‌شنبه تولد سیاوش یزدانی مدافع استقلال بود. مدافعی که در ابتدای این فصل از سپاهان راهی استقلال شد مدت‌هاست مصدوم است و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. سیاوش که نمی‌خواست به دلیل شرایطی که دارد جشن تولدی برای خودش بگیرد توسط دوستان نزدیکش سورپرایز شد و رفقای سیاوش با حضور در منزلش جشن تولدی برای یزدانی گرفتند. نکته جالب این تولد، عکس یادگاری سیاوش با پیراهن استقلال بود.

یزدانی که حسابی گرفتار مصدومیتش است و خیلی سرحال نبود در حاشیه جشن تولدش به خبرورزشی گفت:

«واقعاً دل و دماغ تولد گرفتن نداشتم و دوستانم شرمنده‌ام کردند. از همه هواداران استقلال و دوستانی که به یادم بودند و تبریک گفتند ممنونم. اگر بخواهم واقعیت را بگویم این بدترین تولد عمرم بود، چون مصدومیت کلافه‌ام کرده و روز‌های سختی را سپری می‌کنم. می‌خواستم کنار استقلال باشم و به تیمم کمک کنم، ولی متأسفانه نشد. آرزو می‌کنم زودتر مصدومیتم تمام شود و بتوانم در کنار تیم باشم. همچنین امیدوارم استقلال در ادامه بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی بتواند موفق باشد و دل هواداران شاد شود.»

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها