کد خبر : 38759

زمزمه تعطیل شدن بازی های لیگ برتر فوتبال ایران از هفته آینده

زمزمه تعطیل شدن بازی های لیگ برتر فوتبال ایران از هفته آینده

مسئولان سازمان لیگ برای بررسی وضعیت حساس ناشی از شیوع ویروس کرونا تشکیل جلسه دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  همزمان با شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران به تبعیت از تصمیم کمیته پیشگیری و مقابله با این ویروس در ورزش اقدام به برگزاری رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته اول بدون تماشاگر کردند.

تصمیمی که با اعتراض بسیاری از بازیکنان، مربیان و باشگاه ها همراه شده و آنها اعتقاد دارند برای حفظ سلامتی شان باید بازی ها لغو شود.

برهمین اساس ساعاتی پیش جلسه ویژه ای در محل سازمان لیگ با حضور مسئولان امر برگزار برای بررسی وضعیت حساس فعلی برگزار شد و مباحثی درباره لغو بازی ها از هفته آینده مطرح شد. گفته می شود به احتمال فراوان پس از اتمام دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر و هفته بیست و ششم لیگ یک شاهد لغو ادامه بازی های این ۲ لیگ خواهیم بود.

امروز محمد صادق درودگر و منصور قنبرزاده، ۲ عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ با ارسال نامه ای به حیدر بهاروند خواستار لغو بازی ها در تمام سطوح و رده های سنی شدند. ضمن اینکه ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون هم اعلام کرد اعتقاد دارد می توان بازی ها را لغو کرد اما تاکنون چنین دستوری از سوی مقام های دی صلاح ارسال نشده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها