کد خبر : 38699

شیوع استعفای اینستاگرامی در استقلال

شیوع استعفای اینستاگرامی در استقلال

استعفای برخی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در اینستاگرام اپیدمی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه استقلال تا قبل از انتخاب فتح الله زاده به عنوان مدیر عامل جدید با سرپرستی اسماعیل خلیل زاده کار‌ها را پیش می‌برد تا جایی که آبی پوشان روند خوبی را در امور اجرایی و نتایج تیمی داشتند.

با این وجود تا قبل از انتخاب مدیر عامل جدید و در دوره سرپرستی خلیل زاده بار‌ها دو عضو این هیئت از جمله عبدالرضا موسوی و علی فتح الله زاده در صفحه اینستاگرام خود استعفا می‌کردند تا شرایط حاکم بر باشگاه را به نفع خود به اتمام برسانند.

به هر ترتیب استعفا، بحث و انتقال برخی صحبت‌ها از صفحه اجتماعی به هواداران، شاید کار جالبی نباشد و بد نیست مدیرانی که به عضویت باشگاه بزرگی همچون استقلال در می‌آیند بدانند که صفحه شخصی جایی برای استعفا نیست و انتخاب آن‌ها در ابتدای کار هم از فضای مجازی نبوده و از وزارت ورزش و جوانان بوده است.

به هر حال با مشخص شدن مدیر عامل جدید، وضعیت حضور موسوی، عضو این هیئت در باشگاه تا حدودی معین بود و اکنون هم استعفای وی برای چندمین بار طی پستی منتشر شد تا وزارت ورزش و جوانان برای جذب نفرات جدید اقدام کند.

در حال حاضر هیئت مدیره استقلال با نفراتی همچون اسماعیل خلیل زاده، کامران منزوی و علی فتح الله زاده کار خود را پیش می‌برد تا وزارت ورزش و جوانان نفرات جدیدی را اضافه کند، البته اگر استعفای اینستاگرامی برخی مدیران از سوی این وزارتخانه رد نشود و به طور رسمی مورد موافقت قرار گیرد!

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها