کد خبر : 38698

کریس رونالدو به ویروس کرونا باخت

کریس رونالدو به ویروس کرونا باخت

پیشگیری از کرونا از محبوبیت کریستیانو رونالدو پیشی گرفت. این تیتر نشریه توتواسپورت ایتالیاست. این روزها ویروس کرونا در ایتالیا شیوع پیدا کرده است و شش بازی از هفته آینده لیگ ایتالیا بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، مردم ایتالیا این روزها به شدت نگران شیوع ویروس کرونا هستند. حالا تحقیقاتی که توسط شرکت "اوانت گرید" صورت گرفته نشان می دهد که جستجوها برای پیدا کردن ژل ضدعفونی مناسب برای پیشگیری از بیماری کرونا در بالاترین حد ممکن در ایتالیاست.

در حقیقت  جستجوی کلمه "آموچینا" (ژل ضدعفونی ایتالیایی) در روز دوشنبه از کلمه "کریستیانو رونالدو"، ستاره یوونتوس پیشی گرفته است. از طرفی با توجه به این که مردم نمی خواهند از خانه هایشان خارج شوند، در ساعت هفت بعد از ظهر دوشنبه، جستجوی کلمه "عذای بیرون بر" در بالاترین سطح خود بوده است.

بازی یوونتوس و اینتر در روز یکشنبه هفته آینده قرار است که پشت درهای بسته برگزار شود. شبکه اسکای گزارش داده است که در نظر دارد که بازی یکشنبه را به صورت رایگان پخش کند چرا که هواداران نمی توانند برای تماشای بازی به ورزشگاه بروند. البته مسئولان لیگ ایتالیا هم باید این تصمیم را تائید کنند. از سویی دیگر شهردار لیون با حضور سه هزار هوادار ایتالیایی در بازی امشب یووه و تیم فرانسوی مخالفت کرده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها