کد خبر : 38694

انصراف شبانه عضو هیات مدیره استقلال از ادامه همکاری

انصراف شبانه عضو هیات مدیره استقلال از ادامه همکاری

عضو تازه وارد هیأت مدیره باشگاه استقلال از ادامه همکاری با آبی‌ها انصراف داد.

به گزارش ورزش سه، سید عبدالرضا موسوی که طی یک ماه و نیم اخیر با نظر وزیر ورزش و جوانان در باشگاه استقلال حضور داشت و کمک‌های مالی و غیرنقدی به این تیم داشت، دیشب با انتشار پیاپی از حضور در هیأت مدیره باشگاه استقلال استعفاء داد.

در پیام موسوی آمده است:

«سلام خدمت هواداران عزیز استقلال. فردا تیم محبوبمون بازی دارد و امیدواریم که با دست پُر از سیرجان برگردد.

واقعا قصد نداشتم پست بذارم، ولی چون در مصاحبه‌هایم گفته بودم امشب به امید خدا مدیرعامل تعیین می‌شود، مجبور شدم که آخرین وضعیت را اطلاع دهم. ظهر کیش بودم و با جناب وزیر تلفنی صحبت کردم و گفتند که امشب حتما جلسه داریم و برگرد، و گفت ساعت دقیق جلسه را اطلاع می‌دهیم. با پرواز ساعت دو و نیم برگشتم و ساعت حدود پنج رسیدم و برای آقای وزیر پیام فرستادم که تهران هستم و منتظر ساعت و محل جلسه هستم که متاسفانه پاسخی دریافت نکردم و در حقیقت جلسه‌ای هم بر گزار نشد، دلیلش را نمی‌دانم. متاسفانه علی‌رغم توافق که قرار بود این هفته مدیرعامل تعیین شود، انجام نشد و این سریال همچنان ادامه دارد. همانطور که قول دادم برای جلوگیری از بیشتر شدن مشکلات باشگاه و اینکه شرمنده مردم نباشم، طبق قول از همین جا استعفاء خود را اعلام می‌کنم و امیدوارم شاید با رفتنم باشگاه استقلال به شرایط بهتری دست پیدا کند، چون تاکنون حکم کتبی بدستم نرسید و طبیعی است همین استعفاء کفایت می‌کند...

سعی کردم کاری بر خلاف منافع باشگاه استقلال انجام ندهم ولی بابت هر گونه اشتباه، کوتاهی و یا قصور احتمالی از همه مردم حلالیت می‌طلبم.»

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها