کد خبر : 38620

آنتونی استوکس ساعت اشکان دژاگه را دزدید

آنتونی استوکس ساعت اشکان دژاگه را دزدید

پیوستن آنتونی استوکس به پرسپولیس به یک چالش برای این تیم تبدیل شده است. دردسری که بسیاری احتمال آن را می دادند.

آنتونی استوکس خیلی زود بازی درآوردن برای پرسپولیس را آغاز کرد و حالا هم گفته که بر نمی گردد. این در شرایطی است که زنوزی مالک باشگاه تراکتور در مصاحبه اخیر خود با ورزش سه به نکات قابل تاملی در مورد استوکس اشاره کرده است.

زنوزی درخصوص استوکس گفت: اگر استوکس خوب بود من او را نگه می‌داشتم! با ما 4 سال قرارداد داشت و اصلا به آقایان نمی‌رسید اما برای یک نیم فصل 450 هزار دلار به او داده‌اند تا برود در دبی عشقش را کند. آن ها یک امتیاز بازی با استقلال را با استوکس گرفتند و برای این 450 هزار دلار پرداختند! درحالیکه من درباره این بازیکن قبلا تذکر داده بودم . استوکس ساعت اشکان را برداشته بود و به او پس نمی داد. ما ساعت را در دوبلین  پیدا کردیم و به زحمت و مشقت  گرفتیم. اشکان یک نفر را فرستاد و اصلا یک مشکل اساسی درباره همین ساعت به وجود آمد. ایشان ساعت را برداشته بود و نمی‌داد و اشکان هم  بسیارعصبانی شده بود.

او با اشاره به شکایت تراکتور از  آدانا دمیراسپور عنوان کرد: ما از باشگاه ترکیه‌ای شکایت کردیم و آن ها فهمیدند این را در دادگاه فیفا خواهند باخت . اما بعد  استوکس به پرسپولیس آمد و به نظر من  خسارتی که ما از باشگاه ترکیه ای می‌خواهیم را اینها می‌خواهند از پرسپولیس بگیرند چون ادعایشان این است که  این بازیکن با ما قرارداد داشته. من به آقایان گفتم استوکس را نخرید و این به گردن شما می‌افتد اما فکر کردند که من دوست ندارم استوکس به پرسپولیس برود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها