کد خبر : 38608

کنایه ریز سلطان کلین شیت پرسپولیس: چرا همه از ما می ترسند؟

کنایه ریز سلطان کلین شیت پرسپولیس: چرا همه از ما می ترسند؟

این دومین بار است که یک تیم مقابل ما حاضر نمی‌شود. دفعه قبل در بازی سوپرجام، استقلال مقابل ما قرار نگرفت و آن دیدار ۳- هیچ شد و ما جام گرفتیم.

به گزارش خبرورزشی، بوژیدار رادوشویچ هر وقت در ترکیب پرسپولیس به میدان رفته توانسته کلین‌شیت کند. در بازی یک‌شنبه مقابل سپاهان هم وقتی ترکیب سرخپوشان اعلام شد رادو در ترکیب پرسپولیس قرار داشت و علیرضا بیرانوند نیمکت‌نشین بود. می‌دانید که این دیدار برگزار نشد، از همین رو با رادو تماس گرفتیم.

در اصفهان چه گذشت؟

واقعاً نمی‌دانم چه شد. بهتر است این سؤال را از قلعه‌نویی سرمربی سپاهان و مسئولان این تیم بپرسید که در زمین حاضر نشدند و انگار قصد نداشتند مقابل ما به میدان بیایند. ما آمادگی کامل داشتیم که بازی کنیم و برای گرم کردن به زمین رفتیم، فکر می‌کردیم حریف هم به زمین می‌آید و بازی برگزار می‌شود، ولی در کمال تعجب این اتفاق نیفتاد و سپاهانی‌ها نیامدند.

سپاهانی‌ها ادعا کردند که آمادگی بازی را داشتیم و این پرسپولیسی‌ها بودند که حاضر به انجام بازی نشدند.

فکر می‌کنم تصاویر کاملاً گویاست و مردم دیدند کدام تیم در زمین حاضر شد. نمی‌دانم چرا آن‌ها این حرف‌ها را زدند، ولی داور بازی و ناظران کاملاً دیدند که ما در زمین حاضر شدیم.

فکر می‌کنی دلیل بازی نکردن سپاهان چه بود؟

گفتم که نمی‌دانم به چه دلیل در زمین حاضر نشدند، ولی ما دوست داشتیم بازی کنیم. ما رئال‌مادرید یا بارسلونا نیستیم که آن‌ها مقابل ما به میدان نیامدند. فکر می‌کنم آن‌ها ترسیدند برابر ما بازی کنند. به نظرت این‌طور نیست؟ آن‌ها چرا ترسیدند؟

من نمی‌دانم. قطعاً خود سپاهانی‌ها بهتر از همه می‌دانند که دلیل حاضر نشدن‌شان چه بود.

این دومین بار است که یک تیم مقابل ما حاضر نمی‌شود. دفعه قبل در بازی سوپرجام، استقلال مقابل ما قرار نگرفت و آن دیدار ۳- هیچ شد و ما جام گرفتیم.

رادوشویچ: ما رئال یا بارسا نیستیم، نمی‌دانم چرا از ما می‌ترسند؟

به‌نظرت نتیجه بازی چه خواهد شد؟

قطعاً باید بازی ۳- هیچ شود. چون ما برای بازی در زمین حاضر شدیم، ولی تیم حریف نیامد. حالت طبیعی و نرمال این است که نتیجه این دیدار ۳ بر صفر به نفع ما شود.

بعد از چند دیدار قرار بود برابر سپاهان در ترکیب ثابت قرار بگیری و بازی کنی.

بله ترکیب وقتی اعلام شد کادر فنی تصمیم گرفت من بازی کنم و از هر لحاظ هم آماده بودم که مقابل سپاهان به میدان بروم.

بعضی‌ها معتقدند از وقتی بیرانوند با آنتورپ بلژیک قرارداد بست تمرکز خود را از دست داد. تو به عنوان رقیب و البته هم‌تیمی او چه نظری داری؟

داداش تو مرا می‌شناسی. من هیچ‌وقت در این خصوص حرفی نمی‌زنم. بهتر است این سؤال را جواب ندهم.

پنج‌شنبه باید مقابل شهرخودرو قرار بگیرید. البته بدون حضور هواداران. این بازی را چطور می‌بینی؟

نبود هواداران تأثیرگذار است، چون آن‌ها به ما انگیزه و روحیه می‌دهند. هواداران یار دوازدهم ما هستند، ولی خب به دلیل ورود ویروس کرونا تصمیم گرفته شد تا بازی بدون تماشاگر باشد. ما هم به این موضوع احترام می‌گذاریم. امیدوارم زودتر این مشکل حل شود و هواداران هم بتوانند به ورزشگاه بیایند. همه دیدار‌ها سخت است، ولی در راه قهرمانی باید امتیازات لازم را بگیریم. قطعاً تلاش خودمان را می‌کنیم تا برنده این دیدار باشیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها