کد خبر : 38472

کلکسیون دهن کجی به پرسپولیس / یک تار موی بشار را به استوکس ها نفروشید

کلکسیون دهن کجی به پرسپولیس / یک تار موی بشار را به استوکس ها نفروشید

پروژه مچل کردن باشگاه پرسپولیس توسط آنتونی استوکس ادامه دارد.

به گزارش روزنامه گل، در شرایطی که با درخواست مرخصی عجیب این بازیکن برای استراحت در دوبی موافقت شد، او تیم ایرانی را در معرض کلکسیونی از دهان‌کجی‌ها قرار داده است؛ از انتشار تصاویر خوشگذرانی‌هایش تا عدم مراجعه به تهران در زمان مقرر.

جالب است که باشگاه برای او بلیت تهیه کرده، اما استوکس گفته خواب مانده و پرواز را از دست داده است! دست‌کم تا عصر شنبه و لحظه تنظیم این مطلب کماکان خبری از مهاجم ایرلندی نبود و این مساله باعث شده تا شایعه عدم بازگشت قطعی او به ایران منتشر شود. روشن نیست که استوکس برمی‌گردد یا نه، اما اگر نیاید، پیش‌بینی‌ها در مورد نافرمانی‌اش را خیلی زودتر از آنچه انتظار می‌رفت محقق کرده است. جالب است که برخی می‌گویند این بازیکن شیوع کرونا در ایران را بهانه عدم بازگشت (یا دست‌کم تاخیر در بازگشت) خود عنوان کرده، در حالی که زمان همکاری او با تراکتورسازی هم شاهد همین رفتارها بودیم؛ دوره‌ای که اساسا چیزی به نام کرونا ویروس حتی در خود چین هم وجود نداشت، چه برسد به ایران!

استوکس مراحل عقد قرارداد با پرسپولیس را حسابی کش داد و نهایتا فقط با دریافت پیش‌قرارداد 300 تا 400 هزار دلاری‌اش حاضر شد به ایران بیاید، اما حالا صرفا بعد از چند حضور نصفه‌ونیمه از دسترس خارج شده و دست‌کم تا این لحظه بازی حساس با سپاهان را از دست داده است. مساله این مدل از بازیکنان که پول را می‌گیرند و به چاک می‌زنند، بیش از هر چیز دیگری باید یادآور بدهی عاطفی مدیران ما به امثال بشار رسن و بوژیدار رادوشوویچ باشد. این همه برای کشاندن استوکس به ایران و عقد قرارداد با او التماس شد، بعد اینطور در کشاکش کورس قهرمانی دست همه را در حنا گذاشت و رفت. این در حالی است که در همین پرسپولیس بشار رسن یک نیم‌فصل کامل بدون حتی یک ریال دریافتی برای تیمش توپ زد و همین زمستان در حالی به تهران برگشت که صددرصد شرایط فسخ قرارداد را داشت. کاش مدیران ما فرق بین دوغ و دوشاب را بدانند و بفهمند. آنهایی که باید تکریم شوند امثال بشار و رادو هستند، اما دوستان در قبال این نفرات بی‌اعتنایی می‌کنند و باز ناز استوکس را می‌کشند تا بیاید و مکرر در مکرر بدعهدی کند.

همه بهانه‌ها برای دست نیاز دراز کردن به سمت استوکس، توانایی‌های فنی اوست، اما مگر بشار و رادو برای پرسپولیس بد بوده‌اند؟ آنچه دارید را قدر بدانید و محبت‌تان را بذل کسانی نکنید که پشیزی برایش ارزش قائل نیستند؛ هم در فوتبال و هم در زندگی!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها