کد خبر : 38395

اولین واکنش سحر قریشی به انتشار عکس هایش با مهدی طارمی (عکس)

اولین واکنش سحر قریشی به انتشار عکس هایش با مهدی طارمی (عکس)

هفته گذشته یکی از حاشیه های پررنگ ورزش و سینمای ایران لو رفتن عکس های آتلیه ای مهدی طارمی و سحر قریشی بود.

از مدت ها پیش زمزمه هایی در مورد رابطه سحر قریشی و مهدی طارمی شنیده می شد که البته نه مهدی طارمی و نه سحر قریشی این مساله را تایید و تکذیب نمی کردند. در شرایطی که بالاخره انتشار عکس های آتلیه ای دو نفره مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی به نوعی این ارتباط را تایید کرد، حالا سحر قریشی نسبت به آن واکنش نشان داد.

سحر قریشی با انتشار یک استوری در اینستاگرامش دلخوری خود از عامل انتشار عکس هایش با مهدی طارمی را نشان داد.

به گزارش شمانیوز سحر قریشی اما اولین نفری بود که به این موضوع واکنش نشان داده و در استوری خود ضمن کنایه‌هایی که به مهدی طارمی زده سعی دارد خودش را از این ماجرا مبرا کند. 

2288714_246

عکس های 2 نفره سحر قریشی و مهدی طارمی چگونه لو رفت؟

انتشار عکس های آتلیه ای دو نفره مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی بار دیگر این دو چهره سرشناس را در کانون توجهات قرار داد. اما این تصاویر چگونه لو رفت؟

خبرورزشی در مورد چگونگی لو رفتن عکس های این دو نفر نوشت: بسیاری به آتلیه‌ای که از طارمی و قریشی عکاسی کرده شک برده‌اند، برخی هم می‌گویند گوشی یکی از آن‌ها هک شده و عکس‌ها به دست افراد فرصت‌طلب افتاده اما از قرار معلوم موضوع از جای دیگری آب می‌خورد.

آن‌چه که برای نزدیکان قریشی مسلم شده این است که مظنون آشنا بوده و از روی حسادت‌های زنانه دست به چنین کاری زده است.

از قرار معلوم خانواده سحر قریشی قصد دارند با مراجعه به پلیس فتا و در اختیار قرار دادن اطلاعات موجود موضوع را از طریق قانونی پی‌گیری کنند.

425657_761

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها