کد خبر : 38355

قلیان و پاتوق شبانه سرخابی ها دوباره خبرساز شد

قلیان و پاتوق شبانه سرخابی ها دوباره خبرساز شد

حضور ستاره های فوتبال در کافه های شبانه و استعمال قلیان در این سال ها همواره خبر ساز بوده است. این ها همه در حالیست که در تمامی موارد پیشین، سرمربی تیم های لیگ برتری برخورد شدیدی با متخلفان داشته اند.

به گزارش پارس فوتبال ، در روزهایی که جسته و گریخته تصاویر و اخباری از قلیان کشیدن و شب نشینی بازیکنان فوتبال در برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود، یکی از کانال های تلگرامی پر مخاطب مدعی شده است که اطلاعاتی تکان دهنده در مورد ۶ بازیکن استقلال و پرسپولیس به دست آورده است.

سرنخ قضیه در قهوه خانه‌ای در خیابان دماوند تهران است که از چند ماه گذشته با اختصاص اتاق vip در بخشی از قهوه خانه و با ورودی مجزا و پنهان،پاتوق فوتبالیست‌ها و هنرمندان شده است.

از لیست هنرمندان و فوتبالیست‌ ها(به غیر از بازیکنان سرخابی)که بگذریم،حساسیت بر حضور همیشگی ۶ بازیکن از استقلال و پرسپولیس در این قهوه خانه است که اکثر شب ها و از ساعت ۲۳ به همراه افرادی معلوم الحال(چه دختر،چه پسر) در این محل دور هم جمع می‌شوند و تا حدود ساعت ۴ صبح بیدار مانده و بعضاً شب ها در همان جا می‌خوابند.

از بازیکنان استقلال می‌توان به مدافع و هافبک نفوذی مصدوم این روزهای تیم و یکی از هافبک دفاعی ها و از بازیکنان پرسپولیس به مدافع،وینگر نیمکت نشین و یکی از هافبک های سرخپوشان اشاره کرد.

نکته جالب در مورد این ۶ نفر محل سکونت آنهاست که ساکن غرب تهران هستند اما قهوه خانه ای در شرق تهران و خیابان دماوند پاتوق اکثر شب هایشان است.

نکته جالب نهایت استفاده هافبک فعلی استقلال از این فرصت‌های اقتصادی و ایجاد کافه‌ای شیک در شمال شهر است،همچنین کافه‌هایی در ستارخان،زعفرانیه و پونک نیز پاتوق دیگر سرخابی‌‌ها می‌باشد که در روزهای آینده نیز آنها را معرفی خواهیم کرد.

این کانال تلگرامی معروف در پایان افشاگری خود مدعی شده است که رفتار غیرحرفه ای این بازیکنان استقلال و پرسپولیس را با مدارکی که دارد به مدیران این باشگاه ها گزارش خواهد داد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها