کد خبر : 38262

همه هزینه پرسپولیسی ها برای اماراتی ها شد

همه هزینه پرسپولیسی ها برای اماراتی ها شد

تمام هزینه های پرسپولیس در کشور امارات را حریف این تیم در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت کرد.

به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی جمعه هفته گذشته برای بازی با شارجه امارات راهی این کشور شد که سرخ ها توانستند دو جلسه تمرینی در دبی و سپس دو تمرین نیز در شارجه امارات برگزار کنند.

باشگاه پرسپولیس قبل از برگزاری اردوی خود در امارات توافق دو جانبه ای را با حریف اماراتی خود به امضا رساند که طی آن تمام هزینه های اردوی سرخ ها در امارات را باشگاه شارجه پرداخت کند و باشگاه پرسپولیس نیز متعاقبا هزینه های اردوی اماراتی ها بازی برگشت را تمام و کمال پرداخت کرده و زمین چمن تمرینی مناسبی را نیز برای حریف خود در تهران آماده کند.

همچنین در صورتیکه بازی برگشت بنا به هر دلیلی در تهران برگزار نشود باز هم باشگاه پرسپولیس موظف است پول ایاب و ذهاب کاروان شارجه را پرداخت کند.

مدیران باشگاه پرسپولیس با توجه به مشکلات ارزی موجود برای جابجایی پول از داخل ایران چنین توافقی را انجام دادند تا به مشکل مالی نخورند.

همین امر سبب شد تا باشگاه پرسپولیس یک ریال بابت اردوی خود در امارات برگزار نکند.

تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه شب گذشته در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف شارجه رفت که این دیدار با تساوی دو - دو به اتمام رسید. دیدار برگشت دو تیم نیز  پانزدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در تهران برگزار می شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها