کد خبر : 38151

ماجرای متواری شدن عضو هیات مدیره استقلال

ماجرای متواری شدن عضو هیات مدیره استقلال

با وجود اعلام خبر عضویت مهدی شریفی در هیئت مدیره استقلال از سوی وزارت ورزش، این وزارتخانه امروز اعلام کرد حکمی برای او صادر نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان درباره خبر جنجالی حکم عضو هیات مدیره باشگاه استقلال برای شریفی گفت: قبل از صدور حکم او هنگامی که در جریان پرونده اتهامی شریفی عضو جدید هیات مدیره استقلال در قوه قضاییه قرار گرفتیم، از صدور حکم او برای هیات مدیره استقلال خودداری نمودیم.

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان افزود: شریفی در زمان معرفی به مجمع باشگاه استقلال منع بکارگیری نداشته و ظاهرا الان متهم پرونده است. با این حال کاملا تابع نظر مراجع محترم نظارتی و قضایی هستیم و حکمی از سوی وزارت ورزش و جوانان برای او صادر نشده است.

در این زمینه :

انتخابات هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال در تاریخ سیزدهم بهمن ماه ۹۸ برگزار شد و با حکم سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان فردی به نام مهدی شریفی نیک نفس به عنوان یکی از اعضای جدید هیئت مدیره این باشگاه تهرانی معرفی شد، اما این عضو جدید باشگاه استقلال گویا یکی از متهمان فراری فساد کلان اقتصادی است و به دنبال پیگیری‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشخص شد که او با همکاری عده‌ای توانسته از کشور فرار کند و به امارات برود.

بر اساس اطلاعات واصله و شنیده‌ها مشخص شد که وی در پرونده ۶ میلیارد و ۶۵۶ میلیون یورویی پتروشیمی و کاتالیست‌های تقلبی نقش داشته و به همین دلیل هم اکنون از کشور متواری شده است.

در پرونده پتروشیمی نام ۱۴ متهم به چشم می‌خورد که برای آن‌ها کیفرخواست صادر شده و بر اساس این کیفرخواست اتهام این افراد مشارکت و معاونت در اخلال کلان اقتصادی در حوزه پتروشیمی است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها