کد خبر : 38086

آیا پرسپولیس برانکو برمی‌گردد؟

آیا پرسپولیس برانکو برمی‌گردد؟

پرسپولیس اگر چه بعد از رفتن برانکو صدرنشینی خود را در لیگ برتر حفظ کرده است، اما از نظر سبک بازی افت فاحشی داشته است.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس در آخرین بازی انجام داده در برابر الدحیل شکست خورد. پرسپولیس در دوره حضور برانکو بهترین فوتبال را در بین تیم‌های لیگ برتری ارائه می‌داد، اما اکنون نمی‌توان چنین ادعایی را مطرح کرد؛ با وجود اینکه پرسپولیس هنوز در لیگ برتر صدرنشینی خود را حفظ کرده است.

تماشاگران پرسپولیس دوست دارند پرسپولیس به روز‌های خوبش برگردد، یعنی دوره حضور برانکو. تیمی که سخت گل می‌خورد و البته با بازی چشم‌نوازی که ارائه می‌کرد به خوبی روی دروازه حریفان موقعیت ایجاد می‌کرد. البته نمی‌شود همه گلایه‌ها را به یحیی گل‌محمدی وارد دانست به این خاطر که یحیی به تازگی سرمربی تیم شده است و برای القای تفکراتش به پرسپولیس زمان می‌خواهد.

پرسپولیس یک فصلی است که به خوبی گذشته بازی نمی‌کند و شاید برخی از بازیکنان که سال‌ها در این تیم حضور دارند از موفقیت اشباع شده‌اند. یحیی گل‌محمدی باید این موضوع مهم را واکاوی و برای خروج تیم از این وضعیت چاره‌اندیشی کند. تیم یکی، دو فصل پیش در لیگ قهرمانان آسیا به فینال رسید، اما این بار و در بازی اول نشان داد یارای مقابله در برابر حریفان را ندارد. البته پرسپولیس در لیگ برتر همان‌طور که اشاره شد موقعیت خود را در صدر جدول حفظ کرده، اما ادامه این روند به طور حتم کار سختی است.

ایجاد انگیزه‌های جدید برای تیم؛ این کاری است که یحیی می‌تواند انجام دهد. صحنه گل اول الدحیل و بی‌تفاوتی بازیکنان پرسپولیس دردآور بود و می‌تواند بیانگر وضعیت درونی تیم باشد. البته تیم علاقه‌مند است به سیر صعودی ادامه دهد، اما برای رسیدن به این مهم همان‌طور که اشاره شد نیاز به حال و هوای قوی‌تری برای بازی دارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها