کد خبر : 37926

احتمال جدایی نیمار استقلال در پایان فصل قوت گرفت

احتمال جدایی نیمار استقلال در پایان فصل قوت گرفت

باشگاه استقلال در مذاکرات خود با مهدی قائدی اعلام کرده در ابتدای فصل آینده مشکلی برای جدایی او نخواهد داشت به شرطی که در این ترانسفر حق و حقوق باشگاه استقلال و به عبارت ساده تر خواسته های مالی این باشگاه برآورده شود.

به گزارش ورزش سه ، قرارداد مهدی قائدی مهاجم ریزنقش استقلالی ها که عملکردی درخشان تا به اینجای فصل از خود نشان داده است در ابتدای فصل جاری به مدت دو فصل دیگر تمدید شده است از این رو هواداران استقلال نباید نگرانی بابت جدایی این ستاره داشته باشند.

اخیرا و بعد از بازی های خوبی که مهدی قائدی در لیگ برتر ایران و هم چنین لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذاشته است پیشنهاداتی از سوی باشگاه های عربی به مدیر برنامه اش ارایه شده که قرار است این پیشنهادات به طور جدی در پایان فصل بررسی شود.

باشگاه استقلال در مذاکرات خود با مهدی قائدی اعلام کرده در ابتدای فصل آینده مشکلی برای جدایی نخواهد داشت به شرطی که او در این ترانسفر حق و حقوق باشگاه استقلال و به عبارت ساده تر خواسته های مالی این باشگاه برآورده شود.

یکی از تیم هایی که برای در اختیار گرفتن مهدی قائدی به مدیر برنامه های این بازیکن پیشنهاد داده تیم الکویت است که در مرحله ی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با تیم استقلال بازی کرد.

این بازیکن ریز نقش با ۹ گل زده و هم چنین ۶ پاس گل این فصل در لیگ برتر عملکرد فوق العاده ای داشت و یکی از مدعیان آقای گلی در این فصل از بازی ها بشمار می رود. مهدی قائدی هم اکنون به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ی همسترینگ مشغول پشت سر گذاشتن دوران نقاهت خود است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها