کد خبر : 37914

پشت پرده رد دعوت برنامه فوتبال برتر از سوی اسکوچیچ

پشت پرده رد دعوت برنامه فوتبال برتر از سوی اسکوچیچ

از روزی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شده از سوی چند برنامه ورزشی به طور حضوری دعوت شده تا در خصوص انتخاب خود به عنوان سرمربی تیم ملی و هم چنین برنامه هایش صحبت کند اما او این دعوت ها را رد کرده است.

به گزارش ورزش سه، دلیل رد کردن این دعوت ها مخالفت روابط عمومی فدراسیون فوتبال با حضور اسکوچیچ در برنامه های ورزشی از جمله فوتبال برتر است که با اجرای میثاقی به روی آنتن می رود. روابط عمومی فدراسیون فوتبال در روزهای آتی نشست خبری اسکوچیچ – سرمربی جدید تیم ملی را برگزار خواهد کرد. در این نشست البته قرار است دستیاران ایرانی جدید سرمربی جدید تیم ملی هم مشخص شود. 

پیش تر اسکوچیچ دو دستیار خارجی خود در تیم ملی را به فدراسیون فوتبال معرفی کرده است که هر دو مربی در صفحات شخصی خود برای حضور در تهران و هم چنین کمک به تیم ملی اعلام آمادگی کرده اند. دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی را مربیان ایرانی تشکیل خواهند داد. 

زمان کنفرانس خبری اسکوچیچ – سرمربی جدید تیم ملی در حال حاضر مشخص نیست و به زودی از سوی روابط عمومی فدراسیون فوتبال مشخص خواهد شد. آنچه که مسلم است تا زمان برگزاری این کنفرانس خبری اسکوچیچ دعوت رسانه های ایرانی برای مصاحبه را رد خواهد کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها