کد خبر : 37877

بودوروف نشان داد بازیکن باشعوری است

بودوروف نشان داد بازیکن باشعوری است

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: شک نکنید بدنسازی ابتدای فصل مناسب نبوده و تأثیرش امروز نمایان شده است.

به گزارش خبرورزشی، دربی امید‌های پایتخت در راه است و به همین دلیل به سراغ رضا حسن‌زاده، سرمربی امید‌های استقلال رفتیم و از شرایط تیمش و اوضاع و احوال این روز‌های استقلال پرسیدیم.

بعد از دربی بزرگسالان نوبت به دربی امید‌ها رسید.

بله، از دربی بزرگسالان رسیدیم به دربی امیدها. در واقع امید‌ها تیم دوم باشگاه محسوب می‌شوند و ما باید از بدنه همین تیم امید بتوانیم بهترین‌ها را به تیم اصلی باشگاه تزریق کنیم. اما در خصوص دربی امید‌ها باید گفت امید‌های پرسپولیس تیم خوبی هستند و در جایگاه سوم جدول قرار دارند و ۳ امتیاز این بازی برای ما که به دنبال قهرمانی هستیم، بسیار با اهمیت است و امیدوارم با بهترین شرایط روحی و روانی و البته فنی به مصاف حریف سنتی خود برویم.

بازی استقلال و الشرطه را چطور دیدید؟

بازی خوب و قشنگی بود که البته چنانچه کیفیت بد زمین اربیل نبود، بی‌شک بازی بهتری از سوی استقلال به نمایش درمی‌آمد. اجرای تاکتیک‌های مد نظر فرهاد مجیدی با این زمین کار را کمی برای بچه‌ها سخت کرده بود، اما مساوی در زمین حریف را می‌توان برد محسوب کرد. در این میان، اما غیبت دیاباته و اسماعیلی باعث شد دست‌های فرهاد کمی برای بهتر نتیجه گرفتن بسته شود که امیدواریم زودتر مصدومان استقلال به تمرین و بازی‌های آینده برسند.

فکر نمی‌کنید شمار مصدومان استقلال رو به فزونی می‌رود؟

شک نکنید بدنسازی ابتدای فصل مناسب نبوده و تأثیرش امروز نمایان شده است. البته در کنار این مهم شرایط زندگی، ساعت خواب و بیداری و همچنین تغذیه مناسب نیز باید از سوی بازیکنان حرفه‌ای به درستی کنترل شود. فشردگی بازی‌های اخیر و استرس بازی‌های پلی‌آف که در واقع حکم فینال را برای بازیکنانی که انتظار صعود به مرحله بعدی را داشتند نیز بی‌تأثیر در مصدومیت‌ها نبوده است.

از بازی با پرسپولیس کمی صحبت کنید.

بازی قشنگ و خوبی بود که اگر خستگی مفرط ناشی از فشردگی بازی‌ها نبود، بی‌شک برنده میدان پسران آبی بودند. تعویض قائدی و افت بدنی نسبی بازیکنان در ۱۰ دقیقه پایانی بازی نشان داد چنانچه استقلال در شرایط بدنی مناسب قرار داشت، قطعاً پیروز میدان دربی بود.

بودروف هم بالاخره مقابل الشرطه عراق رونمایی شد.

بله، بودروف بازیکن خوبی نشان داد. شاید از نظر بدنی هنوز به فرم ایده‌آل نرسیده باشد، اما با شعور بازی کرد و پوشش‌های خوبی را از او شاهد بودیم. مطمئن باشید با آمادگی بدنی بیشتر تبدیل به یک مهره خوب در خط دفاع خواهد شد.

دربی امید‌ها را چه پیش‌بینی می‌کنید؟

ما برای برد به میدان می‌رویم، چون برای قهرمانی نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار داریم. ضمن اینکه پرسپولیس نیز تیم خوبی در مسابقات امید‌های این فصل دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها