کد خبر : 37847

بازیکنان پرسپولیس بازی را رها کردند و دروازه باز شد!

بازیکنان پرسپولیس بازی را رها کردند و دروازه باز شد!

پیشکسوت پرسپولیس گفت:‌بازیکنان زحمت خودشان را کشیدند اما زورشان به الدحیل نرسید و تیم قطری هم بیش از 2 گل نمی‌خواست.

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با فارس در مورد شکست 2 بر صفر پرسپولیس مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: تیم قطری با توجه به میزبانی در همان یک ربع اول فشار زیادی آورد و 2 گل هم زد و به پیروزی رسید. اگر بازیکنان باهوش‌تر عمل می‌کردند می‌توانستیم به الدحیل گل بزنیم.

وی افزود: شوت از راه دور یکی از راه‌های گلزنی است پرسپولیس هم بازیکنان شوت‌زنی مثل نوراللهی و کنعانی‌زادگان و حتی ترابی داشت. قطعاً آقای یحیی این مطالب را به آنها گوشزد کرده است اما نمی‌دانم چرا بازیکنان مدام توپ را روی دروازه سانتر می‌کردند که بن عطیه و دروازه‌بان الدحیل به راحتی این توپ‌ ها را مهار می‌کردند.

فنونی‌‌زاده تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس زحمت خودشان را کشیدند اما زورشان نرسید و روی گل اول مرتکب اشتباه شدند و بازی را رها کردند و گل خوردیم. بازیکنان باید بدانند تا داور سوت  نزده بازی ادامه دارد. گل دوم هم با توجه به فضاهای دفاعی پرسپولیس به ثمر رسید. مهدی ترابی در بازی‌های گذشته برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده و گلزنی هم کرده است اما در این مسابقه نتوانست بدرخشد و روز او نبود. 

وی گفت: الدحیل به همان2 گل بسنده کرد و نیازی به گلزنی بیشتر نمی‌دید شاید اگر آنها احتیاج به گل بیشتری داشتند بازی جذاب‌تر می‌شد.پرسپولیس هم بعد از 2 گل بازی مالکانه‌ای را انجام داد و بیشتر بازی مالکانه را در اختیار داشت اما استفاده‌ای از آن نبرد.

وی درباره اینکه نظرش در مورد ترکیب پرسپولیس چیست، گفت:‌ گل‌محمدی با ترکیبی که چیده بود به دنبال بازی دفاعی بود ولی بعد از اینکه حریف 2 گل زد گل‌محمدی می‌‌توانست در نیمه دوم محسن ربیع‌خواه را تعویض کند. سه مهره هجومی که به میدان فرستاد خوب عمل کردند استوکس و عالیشاه فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند. البته علیپور باید تا دقیقه 90 در میدان باشد هرچند موقعیت خراب می‌کند اما او مثل فرشاد پیوس است و هر لحظه بوی گل می‌‌دهد ولی به عقیده من ربیع‌خواه در ابتدای نیمه دوم تعویض می‌شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها