کد خبر : 37843

شرایط بحرانی استقلال با افزایش تعداد مصدومان

شرایط بحرانی استقلال با افزایش تعداد مصدومان

تعداد مصدومان استقلال هر روز بیشتر می‌شود. هر بازی یک نفر و هر دیدار یک آسیب‌دیده؛ در شرایطی بر مصدومان قبلی استقلال اضافه می‌شود که این موضوع در دیگر تیم‌های لیگ برتری‌مان کمتر به چشم می‌آید.

به گزارش خبرورزشی، وقتی به اسامی بازیکنانی که ظرف ماه‌های گذشته در تیم استقلال دچار آسیبب‌دیدگی شده‌اند نگاه می‌کنیم هر طرفدار استقلالی و هر فوتبالی به فکر فرومی‌رود.

عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محسن کریمی، سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، میلاد زکی‌پور، هروویه میلیچ، وریا غفوری، فرشید باقری، داریوش شجاعیان و دیگر بازیکنان استقلال هر یک حداقل یک بار در این مدت دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند.

در این باره وقتی در راهروهای ورزشگاه آزادی با دکتر کاوه ستوده پزشک تیم استقلال حرف زدیم پاسخ داد، شرایط بد زمین‌ها و فشار ناشی از تعدد مسابقات در حدفاصل کم زمانی باعث بروز این قبیل مسائل می‌شود. او با اشاره به این موضوع که بازی فوتبال با شطرنج تفاوت دارد و بازیکنان با استوک و قدرت زیاد درگیری‌های زیادی در طول ۹۰ دقیقه با هم پیدا می‌کنند این موضوع را عنوان می‌کرد که هیچ اتفاقی بی‌دلیل نیست.

اما آیا این فشارها، جنگندگی و زمین‌های بد برای دیگر تیم‌های لیگ برتری وجود ندارد؟ آیا بازیکنان استقلال به اندازه کافی و به سبک زندگی حرفه‌ای خواب و خوراک کافی ندارند؟ اگر دارند و بدنسازی‌شان عالی است پس چرا با اولین استارت عضله چهارسر پاره می‌کنند و با یک برخورد زانو به زانو مینیسک خارجی‌شان دچار پارگی می‌شود؟ کشاله ران آن‌ها از چه جنسی است که تا این حد آسیب‌پذیر است و با یک تکل ۵ تا ۱۵ سانتیمتر خونریزی داخلی می‌کند؟

بیمارستان استقلال که ظرف این مدت با حضور فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته، عارف غلامی و سیاوش یزدانی جای خالی نداشت با مشکل جدید مهدی قائدی دیگر تکمیل شده است. کلینیکی که امروز به بیمارستانی تبدیل شده که طی این ماه‌ها بیش از یک تیم ۱۱ نفره (کامل) را در خود جای داده و به تناوب به تمرینات گروهی برگردانده یا در حال ریکاوری‌شان برای بازگشت به ترکیب اصلی است. با ادامه این روند و در حالی که تعدد دیدارهای استقلال و فرصت استراحت کمتر، از این پس بیشتر هم می‌شود باز هم باید انتظار مصدومیت‌های دیگر بازیکنان استقلال را داشته باشیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها