کد خبر : 37664

ادعای بحث برانگیز سید جلال درباره گل اول استقلال

ادعای بحث برانگیز سید جلال درباره گل اول استقلال

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ تیم‌های غرب آسیا همگی تیم‌های خوبی هستند و الدحیل هم از بهترین‌های آسیاست و مطمئنا ما بازی خیلی سختی با این تیم خواهیم داشت.

به گزارش خبرورزشی، سیدجلال حسینی که از عوامل موفقیت سرخپوشان تهرانی در سال‌های گذشته بوده حالا تبدیل به مهره مؤثر و ثابت یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس شده است. سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با اپلیکیشن رسمی باشگاه پرسپولیس درباره دربی و همچنین بازی با الدحیل صحبت‌هایی کرده است که در زیر می‌خوانید:

دربی با همه حساسیت‌هایش به پایان رسید و امتیازات تقسیم شد. درباره این بازی چه صحبتی دارید؟

به‌هرحال از قبل هم مشخص بود که دربی بازی سختی برای هر دو تیم است. می‌دانستیم که یک بازی حساس و مهم را پیش رو داریم هر چند که این بازی هم مثل سایر بازی‌ها سه امتیاز بیشتر ندارد. با این همه امتیازات این بازی تقسیم شد و به نظرم هر دو تیم فوتبال خوبی را ارائه کردند به طوری که هواداران راضی به خانه برگشتند.

استقلالی‌ها معتقدند که گل دوم پرسپولیس آفساید بود و به همین خاطر روز گذشته بیانیه هم منتشر کردند.

من کاری به این حرف‌ها ندارم و قطعاً کارشناسان داوری بهتر می‌توانند درباره این مسائل صحبت کنند، اما گل اول آن‌ها به ما کاملاً و صد درصد خطا بود. بازیکن حریف روی محمد انصاری خطای واضحی انجام داد که داور آن را نگرفت. با این حال به نظر من حرف کارشناسان در این مورد مهم است. حق پرسپولیس در این بازی برد بود. ما به دنبال برد در بازی مقابل استقلال بودیم. قبل از بازی آقای گل‌محمدی به ما گفته بود که باید هجومی بازی کنیم و به سمت دروازه حریف حمله کنیم تا بتوانیم برنده شویم. البته ما در این بازی تلاش زیادی کردیم تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم، اما سیستم بازی استقلال بسته بود و آن‌ها با شیوه ۲-۵-۳ کار را برای ما سخت کرده بودند. هر چند که ما با تمام این سختی‌ها تلاش کردیم بتوانیم برنده از زمین بیرون بیاییم.

پرسپولیس دو روز دیگر بازی بسیار مهمی مقابل الدحیل در قطر دارد و به نوعی لیگ قهرمانان آسیا از روز سه‌شنبه برای پرسپولیس آغاز می‌شود. درباره این بازی چه صحبتی داری؟

به نظر من تیم‌های غرب آسیا همگی تیم‌های خوبی هستند. همین تیم الدحیل از بهترین‌های آسیاست و مطمئناً ما بازی خیلی سختی با این تیم خواهیم داشت. ما چند بار با الدحیل بازی کردیم. همیشه بازی‌های ما سنگین و حساس بوده است، اما امیدوارم که بتوانیم روند خوب‌مان را در بازی‌های آسیایی از همین هفته اول آغاز کنیم، هرچند که بازی کردن در قطر آنهم مقابل الدحیل سخت است، اما ما باید کنترل زیادی روی بازی خودمان داشته باشیم.

یکی از نگرانی‌های هواداران پرسپولیس حضور بازیکن مطرحی به نام مانژوکیچ در الدحیل است که تا همین چند ماه قبل کنار کریستیانو رونالدو بازی می‌کرد.

به‌هرحال همان‌طور که گفتم تیم‌های غرب آسیا همگی سرمایه‌گذاری زیادی می‌کنند و می‌بینیم که بازیکنانی مثل ژاوی، گابی، بغداد بونجاح و ... در لیگ قطر بازی کرده و می‌کنند. حالا مانژوکیچ هم به الدحیل آمده که بازیکن بسیار تأثیرگذاری است. او در بهترین تیم‌های دنیا بازی کرده است، اما با این حال امیدواریم که بتوانیم کار بزرگی انجام دهیم و باعث سربلندی پرچم کشورمان شویم.

موضوعی که نگران‌کننده است خستگی پرسپولیس از بازی‌های متوالی است. این مسئله نگران‌کننده نیست؟

نه تنها پرسپولیس بلکه همه تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا خسته هستند و مشخص نیست که چطور برنامه‌ریزی صورت گرفته است، چرا که ما یک تعطیلی طولانی‌مدت داشتیم و حالا باید هر سه چهار روز یک بار بازی کنیم که این مسئله باعث خستگی بازیکنان می‌شود. با همه این سختی‌ها و خستگی‌ها باید تلاش کنیم و امیدوارم که در این چند روز باقیمانده ریکاوری خوبی انجام دهیم تا بتوانیم عملکرد خوبی مقابل این تیم قدرتمند قطری داشته باشیم.

پرسپولیس دو فصل قبل به فینال آسیا رفت و فصل گذشته از مرحله گروهی آسیا حتی بالا هم نیامد. به نظر شما چه سرنوشتی برای پرسپولیس در فصل جاری لیگ قهرمانان رقم خواهد خورد؟

باید ببینیم شرایط مسابقات چطور است. به‌هرحال کادرفنی پرسپولیس به تازگی به تیم آمده و قطعاً تفکرات خاص خودش را دارد، اما ما باید بیشتر کار کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. مسابقات آسیایی هم از روز سه‌شنبه برای ما آغاز می‌شود و همیشه در چنین مسابقاتی اولین بازی مهمترین بازی است. امیدوارم بتوانیم دست پر به تهران برگردیم. البته با تصمیماتی که گرفته شده سه بازی اول ما خارج از خانه است که این مسئله کارمان را خیلی سخت می‌کند. در کل ما به این فکر نمی‌کنیم که به فینال آسیا رفته‌ایم یا در مرحله گروهی حذف شدیم، بلکه برای ما آغاز مسابقات از روز سه‌شنبه خواهد بود و فقط به این مسابقات که در پیش است، فکر می‌کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها