کد خبر : 37632

دومین بازیکن پرسپولیس در رادار تیم بلژیکی

دومین بازیکن پرسپولیس در رادار تیم بلژیکی

مدافع سرخپوشان که در دقایق کوتاه حضور در دربی موفق شد نمایش درخشانی از خود به جا بگذارد، احتمالا بار دیگر به بلژیک بازخواهد گشت.

به گزارش ایلنا، محمد نادری که بعد از حضور در تراکتور، راهی لیگ بلژیک شده بود، در ادامه مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفت تا با پایان محرومیت نقل و انتقالاتی این باشگاه یک سورپرایز ویژه برای سرخ‌ها محسوب شود.

نمایش درخشان او طی نیم فصل حضور در این تیم باعث شد تا باشگاه پرسپولیس بار دیگر تلاش خود برای جلب رضایت باشگاه کورتریک بلژیک تلاش خود را آغاز کند و در نهایت بار دیگر قرارداد این مدافع چپ خوش تکنیک با سرخ‌ها تمدید شد.

اکنون اما خبر جالبی درباره این بازیکن جوان به گوش می‌رسد و گفته شده باشگاه آنتورپ که پیش از این با علیرضا بیرانوند، گلر ملی‌پوش سرخ‌ها به توافق دست یافته و قرارداد طرفین به امضا رسیده، نسبت به او نیز ابراز علاقه کرده و خواهان جذب وی شده است. منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس خبر از توصیه مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی به مدیران آنورپ برای زیر نظر گرفتن این بازیکن و جذب وی می‌دهند. 

در حال حاضر در لیگ بلژیک، امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی، کاوه رضایی، علی قلی زاده، یونس دلفی، میلاد محمدی حضور دارند و با اضافه شدن علیرضا بیرانوند و احتمالا محمد نادری، جذابیت جالب توجهی را در آن شاهد خواهیم بود. محمد نادری در دوران مربیگری کوتاه مدت ویلموتس در راس هدایت تیم ملی، توانسته بود به اردوی تیم ملی راه یافته و اولین بازی خود را نیز پشت سر بگذارد و باید دید اکنون تصمیم مدیران پرسپولیس برای این انتقال احتمالی چه خواهد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها