کد خبر : 37619

ماشین گلزنی استقلال از گیتار زدنش می گوید!

ماشین گلزنی استقلال از گیتار زدنش می گوید!

ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: دلم می‌خواهد بازیکن موثری برای استقلال باشم اما هیچ استرسی برای این دربی نداشتم.

به گزارش میزان ، ‌ارسلان مطهری با اشاره به تساوی استقلال مقابل پرسپولیس در دربی اظهار داشت:بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم به عنوان تیم پیروز از میدان خارج شویم. شانس برتری برای ما بود و آمده بودیم تا بازی را ببریم، اما روی یک اتفاق بازی مساوی شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بعد از گل دوم استقلال، این تیم عقب نشست و رو به بازی تدافعی آورد، گفت:من یک بازیکن هستم و درباره مسائل فنی حرفی نمی‌زنم. فقط در حیطه وظایف خودم مصاحبه می‌کنم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فکرش را می‌کردی ۲ گل در دربی به ثمر برسانی و ستاره دربی باشی، تصریح کرد:من برای این بازی، تمام تمرکزم را گذاشته بودم تا به تیمم کمک کنم. دلم می‌خواست بازیکن موثری برای استقلال باشم. البته هیچ استرسی برای دربی نداشتم و راحت بازی خودم را انجام دادم.

مطهری درباره شادی پس از گل خود گفت:این شادی گل من، ابداع خودم بوده و خداراشکر که مورد توجه هواداران استقلال قرار گرفته است. دوست داشتم یک آهنگی هم در شادی گل‌هایم داشته باشم.

وی در پایان در خصوص اینکه با ۲ گلی که در دربی زد، فاصله خود با شکستن رکورد گل‌های مجیدی در ادوار دربی را به عدد دو کاهش داد و اینکه آیا به دنبال شکستن این رکورد در دربی‌های آینده است یا خیر، خاطرنشان کرد:پاسخی در این مورد ندارم، چون سوال سختی است. فقط می‌گویم ان‌شالله بتوانم همیشه به تیمم کمک کنم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها