کد خبر : 37567

پیغام استقلال برای پرسپولیس: بفرمایید گل بزنید!

پیغام استقلال برای پرسپولیس: بفرمایید گل بزنید!

روز پنجشنبه خودزنی استقلال مانع پیروزی این تیم در دربی شد.

به گزارش فوتبالی، استقلال مانند دربی هاى دهه هشتاد چک اول را زد و براى n امین بار نتوانست برترى خود را حفظ کند و در دقایق پایانى برد را با تساوى عوض کرد.

اینکه چرا استقلال توانایى حفظ نتیجه را نداشت به عدم خودباورى کادرفنى و بازیکنان این تیم برمى گردد که بعد از گل دوم جورى مبتدیانه عقب رفتند که کاملا به رقیب بفرما زدند. استقلالى که در حملات بسیار زهردار نشان مى داد با تعویض اشتباه قائدى دندان تیز خود را کشید و به پرسپولیس این پیغام را داد که ما دیگر گل نمى خواهیم و حالا نوبت شماست که توپ و میدان را در اختیار بگیرید. شاید خون به مغز فرهاد مجیدی و مجید نامجو مطلق نرسید که قائدی را بیرون کشیدند.

استقلال با این تساوى همچنان اختلاف امتیازش با صدر هشت امتیاز البته با یک بازى کمتر ماند و شاید بشود گفت بازنده نامحسوس دربى لقب گرفته است.

استقلال می توانست با بازی تاخیری و هوشمندانه توپ را در دقایق پایانی بچرخاند و بازی را ببرد اما به فکر گل سوم بود! کادر فنی استقلال نشان داد هنوز تجربه کافی برای بازیهای بزرگ را ندارد. مجیدی حالا دو بازی مقابل سپاهان و دو بازی مهم مقابل تراکتور و شهر خودرو پیش رو دارد!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها